Dit gaat over de twee Brabanders, maar mijn wederhelft doet ook mee en LindaFleur hier op Bokt ook. Daarnaast zijn er nog 2 andere Nederlandse meiden die mee doen, maar volgens mij hebben die geen Bokt account.
Moderators: Ladybird, Polly, Hanmar, Princesj, Shanna, Dani, EvelijnS
elnienjo schreef:Apple schreef:Nog twee weken en ze gaan naar Mongolie, op 7 augustus is de start![]()
Dit gaat over de twee Brabanders, maar mijn wederhelft doet ook mee en LindaFleur hier op Bokt ook. Daarnaast zijn er nog 2 andere Nederlandse meiden die mee doen, maar volgens mij hebben die geen Bokt account.
Op de deelnemerslijst zie ik maar 3 Nederlanders w.o. de 2 uit het openingsbericht.
https://www.theadventurists.com/adventu ... -riders/#3
elnienjo schreef:Lijkt me ook best een gedoe om tijdens zo'n race met apparatuur te zitten die opgeladen moet worden, of kan dat 's avonds bij de volgwagens?
Wordt jij gevolgd door het filmteam? Waarom is dat eigenlijk niet standaard bij zo'n groot (én duur!) evenement? Het lijkt me best een gaaf concept om op tv/youtube te kunnen volgen. Vanuit verschillende perspectieven, het afzien onderweg, de winnaar maar ook de opgevers wegens serieuze blessures.
elnienjo schreef:Apple schreef:Klopt, nog niet alle deelnemers staan daar op genoemdBijna dagelijks worden er nieuwe deelnemers toegevoegd door degene die dit onderdeel van de website bijhoudt. Mijn wederhelft (Mike) staat er ook nog niet tussen.
Gaat hij wel go-pro-en en/of wordt hij gefilmd?
Hilli schreef:Ach, als je bedenkt dat het bouillon, bloem, boter (?) met een beschuit- of broodkruimelkorstje is, dan zou ik me beperken tot het meenemen van een rol beschuit of pak paneermeel.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 bezoekers