[VIDEO]Edward Gal: "Van pesters moet je je niets aantrekken"

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41548
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: [VIDEO]Edward Gal: "Van pesters moet je je niets aantrekken"

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 14:59

Ontzettend leuk filmpje :D. Hemd van het lijf vragen is wellicht wat overdreven, maar wat ontzettend leuk dat Floris dit mocht doen.

Wel opvallend lege tribunes, wow.


_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41548
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 17:27

Elvirawortel schreef:
Oh ja gaat alles over mij? Heb ik niks van meegekregen. Maar als dat jongetje later bijvoorbeeld voor de klas staat en de klas komt dit filmpje tegen, wil je dat als volwassen meester zijnde?

Lees eens goed, joh.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41548
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: [VIDEO]Edward Gal: "Van pesters moet je je niets aantrekken"

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 17:30

Ik snap niet wat er zo erg is aan dit filmpje? Het is een leuk, lief, tof filmpje over het ontmoeten van je idool, met een beetje betekenis erachter.

Ik zou niet weten waarom je je later voor zoiets zou moeten schamen :).


_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41548
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 17:33

rien10 schreef:
Schamen niet, maar ik -en dat is persoonlijk- zou mijn kind niet zo snel het internet op knallen.

Dat snap ik helemaal. Mijn reactie was meer op de opmerking van Elvira, als die jongen later meester is. Of zo.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41548
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 17:44

Elvirawortel schreef:
Ja nou dat dus, en dan vind ik het een beetje irritant dat het gelijk nieuwswaarde krijgt omdat Britt erbij is. En dan kom ik even terug op het topic over HE wat gisteren zo hard ging, toen snapte ik niet waarom mensen er zo’n ophef van maakten, maar nu begin ik het te begrijpen. Ik mag Britt wel, maar ze krijgt zoveel aandacht op deze manier en trekt de aandacht nu dus ook naar een jong kind toe

En waarom is dat precies een probleem? Het is een positief en leuk filmpje. Niet een of andere zwartmakerij?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41548
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 17:47

Elvirawortel schreef:
Omdat dat jochie de gevolgen ervan nog niet kan overzien. En trouwens, waar is dat andere meisje dat Rixt van der Horst mocht ontmoeten met Britt? Dan moet zij ook op de voorpagina anders is het niet eerlijk hè, dat is natuurlijk pesten :+

Welke gevolgen?

Jeetje, je bent nu wel aan het overdrijven, hoor.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41548
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 17:59

Elvirawortel schreef:
Nou, als je volwassen bent, wie weet wat voor baan je gaat krijgen en wat voor werkgevers je krijgt, ik weet niet of ik het leuk zou vinden als mensen dan zo’n filmpje van mij vonden Dat moet iedereen zelf weten. Probleem is alleen dat zo’n jongetje dat nog niet zelf kan beslissen

Als een werkgever een gekwalificeerde werknemer laat staan om een onschuldig en leuk filmpje uit zijn jeugd, dan is er iets grondig mis met diezelfde werkgever.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: aisie, alweerkwijt, AmyJamess, Appel_33, Athelas, Ginny135, Joesje, LuckySeven, Nietsmar, Saranghea, Supertje, Talindos, xSannee, YandexBot en 54 bezoekers