Bart Bles kan door Iraanse paspoortstempel niet naar Miami

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Re: Bart Bles kan door Iraanse paspoortstempel niet naar Miami

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 10:37

En toch.. met een land als amerika zou ik geen risico’s nemen. Die zijn zo lastig metdingen. En als ze er dan wel achter komen heb je gok ik een flink probleem.
Wij moesten ook ESTA regelen voor puur alleen een overstap vanuit Mexico, nou... de vragen zijn best uitgebreid :=
En ter plekke op het vliegveld werden we beide ook nog uitgebreid verhoord over wie we waren, wat ons werk was etc.

Tinker Lowara; M1+2 eindstand, Tinker Arwen; M1+15 eindstand, Tinker Elke; M2+6/M1+11,Tinker Maeve L2+2 eindstand, Tinker Sansa te klein gebleven :+


Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 20:56

Sakura789 schreef:
Twee jaar geleden waren we in JFK in een kwartier door de douane, kan dus erg meevallen. Esta is meestal ook in no time binnen.

En niet verhoord op het vliegveld? Ik heb echt wel dingen verzwegen omdat we wisten dat dit vragen of problemen kon geven. Geen spannende dingen ( uiteraard ben ik een drugsbaron met een imperium in de hele wereld wat ik geheim hield :') ) maar ik ben wel vaag geweest over bv mijn werk en het feit dat ik op een boerderij kom. We zagende bui al hangen, en om heel eerlijk te zijn.. na de acties daar geloof ik 100% zeker dat ze je aanhouden en uitgebreid ondervragen over elk klein ding wat niet klopt. Met alle gevolgen van dien.

Tinker Lowara; M1+2 eindstand, Tinker Arwen; M1+15 eindstand, Tinker Elke; M2+6/M1+11,Tinker Maeve L2+2 eindstand, Tinker Sansa te klein gebleven :+

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anoukjuuuhh, Googlebot, Kabayo, Myrthe_bz, Phonix, Ponytante, siloux en 29 bezoekers