Waarom doen we wat we doen: Manoeuvreer door het verkeer

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

spottedponie
Berichten: 2952
Geregistreerd: 07-09-09
Woonplaats: Berkel Enschot

Re: Waarom doen we wat we doen: Manoeuvreer door het verkeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 07:35

Het aantikken zou voor mij ook een reden zijn om verhaal te gaan halen, valt inderdaad wel onder roekeloos rijgedrag, maar daarnaast ben ik het ook eens dat je niet met je paard op straat moet komen als ze hierin niet te vertrouwen zijn en dat je daarin je verantwoording moet nemen.

Mijn paard is na 2x een aanvaring met een vrachtwagen doodsbang voor groot verkeer, ik heb dit nog een hele tijd aangekeken op de stal waar ze toen stond en geprobeerd hier aan te werken, maar tevergeefs.
Ik cross met haar en moet dus regelmatig naar het bos voor conditietraining en uiteindelijk heb ik haar dus ook verhuisd naar een stal tegen bos / duin aan, ze hoeft maar een klein stukje over de weg, waar vrijwel geen groot verkeer komt, veiliger voor mij, mijn paard en ander verkeer...

"There's something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good, perhaps it's the risk, the gamble, in any event it's a thing I need"


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, bettepet, ElCid, Lizenlotte, Roulette_, Vagabondo en 13 bezoekers