Efteling-show Raveleijn stilgelegd na protesten *Update

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
sanso

Berichten: 5477
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Timboektoe

Re: [VIDEO] Efteling-show Raveleijn stilgelegd na protesten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 13:47

Triest


sanso

Berichten: 5477
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Timboektoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 10:03

Furrow schreef:
Ik denk wel oprecht dat kinderen meer schrikken van dat onnodig geroep en gescheld dan een pazr trieste figuren met een bord. Daar kan ik dus zeker inkomen.


Maar als die mensen het niet gedaan hadden had papa ook niet hoeven schreeuwen en schelden :)*
En zo ligt de schuld toch weer bij hun.

sanso

Berichten: 5477
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Timboektoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 11:28

Qimm schreef:
anjali schreef:
Mensen kiezen zelf voor zoiets. De dieren niet.Je hoeft voor een show geen dingen te gaan doen die gevaar kunnen opleveren,Normale sport en shows zijn niet gevaarlijk.


Want er gaan nooit paarden dood op een buitenrit...


Afgelopen week nog op de renbaan. 1 dood paard en een gewonde.
Net zulke grote oogkleppen op als deze groep Anjali?

sanso

Berichten: 5477
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Timboektoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 15:45

bigone schreef:
Toen meneer Vegan Streaker het nodig vond om bij Paul de Leeuw te donderjagen was Paul hem te snel af, die trok hem op schoot, scheurde de onderbroek af en zei: Als je toch wil streaken moet je het ook goed doen, meneer Janssen was snel weg.


Is hier beeldmateriaal van? Lijkt mij wel geinig!

sanso

Berichten: 5477
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Timboektoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 06:11

wemkelover schreef:
Amandavd schreef:
Die kneus van een Peter was net op tv. Liet hij een filmpje zien waarbij een van die paarden een keer struikelde en over de kop sloeg. Is natuurlijk niet fijn maar dat kan zelfs op een bosritje gebeuren.


Het zou zelfs nog los in de wei kunnen gebeuren.


Gebeurde bij mij afgelopen maand nog in de wei, met een sukkeldrafje..


sanso

Berichten: 5477
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Timboektoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 07:07

Cer schreef:
Nou, ik zag gisteren op Facebook reacties van het doorsnee publiek, maar als men de publieke opinie volgt kan de paardenshow gewoon opgedoekt worden... de gemiddelde FaceBook nederlander vind het zielig om paarden in brand te steken (nou ja, daar hebben ze op zich wel een punt natuurlijk).. maar vinden het ook uberhaupt niet nodig om dieren te gebruiken voor enterainment, vergelijkbaar met zielig en dierenmishandeling..

Gezien de Efteling al eerder dingen heeft aangepast, zal dit ook uiteindelijk wijzigen denk ik..

Net zoals circussen en uiteindelijk waarschijnlijk wedstrijden..


Dat weet ik zo net nog niet, Raveleijn is een grote en populaire attractie compleet ingericht en gemaakt voor de paarden. Zonder paarden moeten ze alles weer afbreken.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: MirjamRobin, Nickeltje, Punz, Talindos, VogeltjeM en 24 bezoekers