Waarom doen we wat we doen: Manoeuvreer door het verkeer

Moderators: EvelijnS, Polly, Ladybird, Hanmar, Shanna, Princesj, Dani

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Re: Waarom doen we wat we doen: Manoeuvreer door het verkeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 17:58

Oke je kunt bij mij heel ver gaan maar als je me aantikt en doorrijd doe ik toch echt aangifte van doorrijden na een aanrijding. Want dat is wat dat is.

Als ik merk dat ik het verkeer ophoud zet ik een drafje in of ga ik opzij.

Als ik iemand met een jonge of bange hond tegen kom vraag ik of ze even willen oefenen oid. Maak ik even een praatje.

Kinderen met dichte schoenen aan mogen aaien. Ik steek altijd beleefd mijn hand op.

Ik probeer een ambassadeur vd sport te zijn. Ik probeer rekening te houden met iedereen. Ik besef dat ik het niet kan afdwingen, maar ik hoop wel dat mocht ik me ooit in een situatie bevinden waarin het nodig is, mensen ook rekening houden met mij.

Word de wereld leuker van, over en weer een beetje rekening houden met elkaar.

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 09:55

Sorry maar dat vind ik dan weer niet kunnen. Je oefent eerst op eigen erf wat er gebeurt als je paard schrikt. Pas als je weet dat je dat onder controle hebt ga je de weg op. En liever nog oefen je op eigen erf al wat met verkeer.

Ik verbaas me altijd dat ruiters niet door lijken te hebben dat het een vrij arrogante instelling is dat iedereen maar rekening met je moet houden omdat jij je paard in het verkeer pas verkeersmak gaat maken.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie