Efteling-show Raveleijn stilgelegd na protesten *Update

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
moonfish13
Berichten: 18218
Geregistreerd: 20-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 13:35

Farandulera schreef:
Toevallig werk ik in de Efteling (attracties) :D :+ , en ik kan iedereen op het hart drukken dat de paarden van de Raveleijn show écht de verzorging en bescherming krijgen die ze nodig hebben. Als manager kom ik regelmatig langs het stallencomplex en het trainingcentrum van Raveleijn, wat hebben die paarden een leven daar! Ik denk dat mensen tegenwoordig ver gaan om een statement te maken, en dat ten koste van iets dat er niks mee te maken heeft.

Ik wil een meeting met die ene raaf die in het filmpje als laatst aan komt kakken. :D
Oh shit, guys, wacht effe op mij ja wil je! :')
De paarden zien er echt relaxed uit en zitten mooi in hun spieren.
Je ziet ze op het filmpje de ring uit komen en echt denken: zo dat is weer klaar.
Menig privépaard komt zo relaxed de bak niet uit na een training.
Zonde dat men er zoveel heisa van maakt, de brandende deken ziet er erg veilig uit en het paard lijkt er totaal niks om te geven.


moonfish13
Berichten: 18218
Geregistreerd: 20-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 14:12

En dan aan komen hopsen op het laatst, en achter de valkenier aan de stallen in hupsen, ik moest er zó om lachen. _O-
Volgens mij hebben die beesten een onwijs grappig en eigen karakter stuk voor stuk.


moonfish13
Berichten: 18218
Geregistreerd: 20-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 16:22

Paul de leeuw is daar echt geniaal zeg.
Ik kan hem niet altijd waarderen, maar dit deed hij awesome! :')


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AndreaB, Babootje, daliance, GrapeshotBot, HELder, maava, mvdende, Nickeltje, pluisje88, Poekkie, xdesix, Xhiske en 26 bezoekers