Efteling-show Raveleijn stilgelegd na protesten *Update

Moderators: EvelijnS, benangelique, Hanmar, Polly, Shanna, khirshanta, Dani

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Jolien87
Kerst-haak-ster

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 15:52

Cayenne schreef:
Clasical schreef:
Wat blijven die ridders hilarisch in hun rol _O-
Ze worden nu vast aan de koning overgeleverd, die mag hun lot bepalen

Op naar de Guillotine }>

"Off with their heads!"

Wat een vertoning zeg. Ik heb het idee dat ik naar een slechte slapstick zit te kijken. _O-

Jolien87
Kerst-haak-ster

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 09:52

Simbaa schreef:
Hier een leuk filmpje. Vanaf 8:25 zie je het paard dat de vuurdeken op krijgt en hoe deze wordt aangestoken. Ik zie weinig stress.
Ben sowieso onder de indruk van hoe relaxed de paarden de stallen uitkomen, terwijl ze vlak daarna de arena in gaan. Kunnen menig wedstrijdpaarden wat van leren ;) :D

https://youtu.be/oTeWGpYXZ4Q

Mooi filmpje.
Ik vind het werken met de raven er eerlijk gezegd spannender uitzien dan de paarden.

Leuke valkenier trouwens. Goeie benen. :o

Jolien87
Kerst-haak-ster

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 11:22

Jolien87 schreef:
Simbaa schreef:
Hier een leuk filmpje. Vanaf 8:25 zie je het paard dat de vuurdeken op krijgt en hoe deze wordt aangestoken. Ik zie weinig stress.
Ben sowieso onder de indruk van hoe relaxed de paarden de stallen uitkomen, terwijl ze vlak daarna de arena in gaan. Kunnen menig wedstrijdpaarden wat van leren ;) :D

https://youtu.be/oTeWGpYXZ4Q

Mooi filmpje.
Ik vind het werken met de raven er eerlijk gezegd spannender uitzien dan de paarden.

Leuke valkenier trouwens. Goeie benen. :o

x_Jeanine_x schreef:
Vooral hoe goed die laatste luisterde in dat filmpje :D

Ik ben zelf vorig jaar naar de efteling geweest en de show 2x gezien omdat ik hem echt leuk vond :)
Zie totaal nul stress of spanning.... Alleen paarden die weten wat ze moeten doen zodra ze die ring in stappen en gelijk in actie mogen!

Precies.
Ik ben er helemaal door geïntrigeerd. :=

Ik heb net meerdere filmpjes gekeken van de show en vind de paarden overal heel relaxed ogen. Geen enkel verzet of teken van spanning. Ze doen braaf hun rondje.
Ik heb menig paard op concoursen zenuwachtiger gezien.

Natuurlijk zit er een risico aan als je met vuur werkt, maar zoals ook al eerder hier werd gezegd: je mag er toch vanuit gaan dat een bedrijf als de Efteling daar op alle manier op is voorbereid.

Jolien87
Kerst-haak-ster

Re: Efteling-show Raveleijn stilgelegd na protesten *Update

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 11:36

Kun je ook vertellen wat er met die raaf is gebeurd?

Jolien87
Kerst-haak-ster

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 16:21

moonfish13 schreef:
Farandulera schreef:
Toevallig werk ik in de Efteling (attracties) :D :+ , en ik kan iedereen op het hart drukken dat de paarden van de Raveleijn show ├ęcht de verzorging en bescherming krijgen die ze nodig hebben. Als manager kom ik regelmatig langs het stallencomplex en het trainingcentrum van Raveleijn, wat hebben die paarden een leven daar! Ik denk dat mensen tegenwoordig ver gaan om een statement te maken, en dat ten koste van iets dat er niks mee te maken heeft.

Ik wil een meeting met die ene raaf die in het filmpje als laatst aan komt kakken. :D
Oh oliebol, guys, wacht effe op mij ja wil je! :')
*KNIP*

Mag ik me dan inschrijven op een meeting met de valkenier met de goeie benen? :D

Jolien87
Kerst-haak-ster

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 17:00

Oh, prachtig. Daarom hou ik zo van Paul. :')

Jolien87
Kerst-haak-ster

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 17:02

Ninette schreef:
Ik wou er helemaal niks over zeggen maar moet wel zeggen dat ik deze ruiter heel hardhandig vind.....https://m.youtube.com/watch?v=zp1cRJdcd ... e=youtu.be

Dit heeft toch helemaal niks met die branddeken te maken?
Of gaan we nu allerhande bewijsmateriaal oprakelen waaruit blijkt dat de Efteling toch niet goed voor de beesten is?

Jolien87
Kerst-haak-ster

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 17:23

Ninette schreef:
Nee gaat om de algemene discussie....en opzich ben ik er niet op tegen maar ben wel tegen het meppen van een paard.....

Dan kun je, je afvragen of dit topic wel de juiste plek is.
Wat dacht je? "Als we het toch over de paarden van Raveleijn hebben"?

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie