Efteling-show Raveleijn stilgelegd na protesten *Update

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Juut

Berichten: 6899
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Vlakbij het vagevuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 18:30

Ik heb het vermoeden dat het ze niet eens echt interreseert, waartegen ze protestereren. Dat het alleen maar om de aandacht voor hun naam gaat.
Hebben zo eerder een actie gehad die ik zo ontzettend van de pot gerukt vond...

Handig he...brandgel
Epona paardenmassage
Leef vandaag, niemand heeft je morgen beloofd



Juut

Berichten: 6899
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Vlakbij het vagevuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 15:47

Die raaf is idd geweldig! Zo totaal geen haast :+
Paard doet ook werkelijk geen stap sneller bij het in brand steken van de deken. 8-)

Handig he...brandgel
Epona paardenmassage
Leef vandaag, niemand heeft je morgen beloofd

Juut

Berichten: 6899
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Vlakbij het vagevuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 19:23

juval schreef:
Ik weet niet of het tegenovergestelde wordt bereikt. Ze krijgen (heel veel) aandacht, en daar gaat het om. Of het nu positief of negatief is, hun punt is weer gemaakt.

Wij boeren hebben al heel lang last van agressieve activisten. Inbraken in stallen gebeurt helaas heel vaak en wordt door sommige partijen aangemoedigd en gebruikt voor hun (politieke) campagnes. heel triest. De grenzen worden te vaak overschreden.

https://petities.nl/petitions/betere-be ... ?locale=nl

Je petitie ondertekend.
Was zó boos toen ik tijdens de laatste vogelgriep, waarbij zelfs de particuliere dieren opgehokt werden, op facebook berichten tegenkwam van vega-terroristen die hadden ingebroken in meerdere stallen om aan te tonen hoe slecht de kippen het hadden... -O- |o Dat deze mensen zo meerdere stallen hadden kunnen besmetten met ruiming als gevolg...daar werd blijkbaar niet over nagedacht door de vega-achterban 8)7

Handig he...brandgel
Epona paardenmassage
Leef vandaag, niemand heeft je morgen beloofd


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 996981, _San87_, agesus, Annash, Anoukjuuuhh, charrr91, ChristaMoor, Emoreoa, Eve_16, Gerdjee, GGFJ, GrapeshotBot, KleinBoefje, Knollboll, lanouska, lina1998, lukka63, Mariett, rocky_1995, shirleyp, Sjokki, unofficial79 en 97 bezoekers