Efteling-show Raveleijn stilgelegd na protesten *Update

Moderators: EvelijnS, benangelique, Hanmar, Polly, Shanna, khirshanta, Dani

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 09:25

8nnemiek schreef:
Met de goed uitgevoerde stunt is ook niks mis. Het risico zit hem in de eventuele ongelukken. Stel het paard struikelt een keer, rolt bovenop de ruiter met brandende deken en al.. dat soort dingen kunnen altijd gebeuren. Ik vind dat daar best eens over mag worden gediscussieerd, en dat zo’n show best af en toe gemoderniseerd mag worden. Tegenwoordig heb je zo veel mooie special effects, met rook en poeder en licht enz enz.
Maar wat xEline zegt, ik denk dat demonstraties tegen stierenvechten bv heel wat meer dierenlevens redden :j Beetje flauw natuurlijk om te zeggen dat ze daar de ring in moeten, stierenvechten is een vreselijk tafereel, daar zou ik ook nog wel tegen willen demonstreren.

De ruiter met het vuur rijd alleen maar een keer heen en weer (of alleen heen en wordt aan de andere kant opgevangen), natuurlijk doet die geen trickriding stunts ;)

Verder is dit één van de weinige shows waar ik wel van kan genieten omdat ik geen over de zeik getrokken paarden zie. Bij andere shows heb ik dat toch wel anders gezien, niet in de Efteling overigens. En inderdaad bij menig wedstrijd.

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ~ B O D H I ~ M E R A
The more I learn about people, the more I love my animals
https://hamsterscaping.info/

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie