Efteling-show Raveleijn stilgelegd na protesten *Update

Moderators: EvelijnS, benangelique, Hanmar, Polly, Shanna, khirshanta, Dani

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Svadilfari1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 17:14

HorseTimeXL schreef:
Heel triest idd. Net als een groep mensen die beweren dat een aantal poppen op de Efteling rasistisvh zijn. Alsjeblieft zeg..
nou dit het wordt echt steeds gekker! Ik ben zelf gemixed zuid amerika, , en in familie echt v alles ook half chinees en heel.
Eh wij gingen gewoon naar de Efteling, naar het Carneval Festival, deden thuis het melodietje na met mijn half chinese neefje. En het was gewoon zwarte piet en maakte mezelf zwarter als ik Piet na deed. En later v mijn werk ook zwarte piet geweest. Mijn Meer tinten donkerder neefjes ook zwarte Piet man waar maakt men zich toch druk om krijg sterk het idee dat dat een opgelegd gevoed idee is mbt dat als rascisme zien. En dieren activist dingen deed ik als kind en tiener absoluut! Handtekeningen ophalen voor transport rechten voor dieren naar het slachthuis. In demo gelopen voor straf baasje niet het dier. Maar wat ik nu zie dieptriest! En gekke is als je iets serieus aankaart maar tis te moeilijk of er zit iets v belang bij dan haken ze af. En de manier waarop er dan actie wordt gevoerd bizar. In dit geval springen ze een arena in. Met onderwerp als abortus gaan e vrouwen daar op de stoep lastigvallen. Ik vind zo een manier van doen egoistisch en respectloos.

Das Glück der Erde, liegt auf dem Rücken der Pferde!

Svadilfari1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 22:09

Het land van ooit had toch vroeger ook van alles? Kan mij niet herinneren dat daar ooit ophef over was. Ik vraag mij af waarom de activisten van de The Vegan Strike ( https://m.facebook.com/VeganStrikeGroup/ ) geen actie zijn wezen voeren tijdens de voorbereidingen voor Prinsjesdag , daar komt wat meer bij kijken dan bij de Raveleijn. PS nog even en we mogen nix , goudvis stoot ook teveel co2 uit

Das Glück der Erde, liegt auf dem Rücken der Pferde!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie