Efteling-show Raveleijn stilgelegd na protesten *Update

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

8nnemiek

Berichten: 43328
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Re: [VIDEO] Efteling-show Raveleijn stilgelegd na protesten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 17:17

Ik snap best dat demonstreren pas echt werkt als je ermee in de media komt, zoals met dit soort fratsen, maar had dan even gewacht tot het einde van de show ofzo..
Dit is dé manier om vegans/dierenliefhebbers een slechte naam te bezorgen.. zonde!

Verder denk ik dat er heel wat belangrijkere zaken zijn om tegen te demonstreren. Zo’n show is vooral makkelijk scoren, maar je bereikt er weinig mee aangezien de paarden het vast niet heel slecht hebben.

Op zoek naar een trouwvideo/fotograaf? ABCreatief Videoproducties                 ❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎                 Ons project; ⛵️ Van opknapper naar wonen op een zeilschip


8nnemiek

Berichten: 43328
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Re: Efteling-show Raveleijn stilgelegd na protesten *Update

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 07:32

Met de goed uitgevoerde stunt is ook niks mis. Het risico zit hem in de eventuele ongelukken. Stel het paard struikelt een keer, rolt bovenop de ruiter met brandende deken en al.. dat soort dingen kunnen altijd gebeuren. Ik vind dat daar best eens over mag worden gediscussieerd, en dat zo’n show best af en toe gemoderniseerd mag worden. Tegenwoordig heb je zo veel mooie special effects, met rook en poeder en licht enz enz.
Maar wat xEline zegt, ik denk dat demonstraties tegen stierenvechten bv heel wat meer dierenlevens redden :j Beetje flauw natuurlijk om te zeggen dat ze daar de ring in moeten, stierenvechten is een vreselijk tafereel, daar zou ik ook nog wel tegen willen demonstreren.

Op zoek naar een trouwvideo/fotograaf? ABCreatief Videoproducties                 ❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎                 Ons project; ⛵️ Van opknapper naar wonen op een zeilschip

8nnemiek

Berichten: 43328
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Re: Efteling-show Raveleijn stilgelegd na protesten *Update

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 06:42

Maar je moet toegeven dat het gevaarlijker wordt als je struikelt met een brandende deken op je rug.

Hoe dan ook denk ik dat er dringendere zaken zijn waar geprotesteerd zou moeten worden.

Op zoek naar een trouwvideo/fotograaf? ABCreatief Videoproducties                 ❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎                 Ons project; ⛵️ Van opknapper naar wonen op een zeilschip

8nnemiek

Berichten: 43328
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-19 13:44

Cowboy55 schreef:
pmarena schreef:
Aan de andere kant: Rare snuiters heb je in elke groep, als je je daardoor laat weerhouden om iets "goeds" te doen dat toevallig binnen 1 of andere stroming valt, of je gaat er vanuit dat iedereen die iets doet dat binnen zo'n groep past, meteen ook zo extreem is.... dan ben je wel extreem beïnvloedbaar hoor :P


Correct. Zoals de rare en zelfs asociale snuiters in deze groep die hun knuistjes niet thuis konden houden: https://www.ad.nl/binnenland/efteling-a ... ~a706ee2a/

8)7
En dat soort volslagen idioten krijgen waarschijnlijk geen enkele straf.
Ik begrijp écht niet hoe het mogelijk is dat mensen met een bordje voor vanalles en nog wat worden uitgemaakt, en dat agressie en zelfs mishandeling gewoon wordt weggewuifd als ‘verdiende loon’..

Op zoek naar een trouwvideo/fotograaf? ABCreatief Videoproducties                 ❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎                 Ons project; ⛵️ Van opknapper naar wonen op een zeilschip


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anoukjuuuhh, Bielsje, boeflover, kimmetje26, miicchhellee, nathe, serenta, Ubermetrics en 51 bezoekers