Teleurstelling voor Van Der Lei na diskwalificatie Zeeland

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Re: Teleurstelling voor Van Der Lei na diskwalificatie Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 12:22

Wat was het dan wel, een pigmentvlek?
Of is dit een amazone die redeneert: een wondje zonder bloed is prima want dat doet alleen maar pijn, pas als er bloed is moet je stoppen met rijden?



Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 17:28

Janine1990 schreef:
Rizette schreef:
Waar is die foto dan?


Moet je even lezen wat ik verder heb geschreven :+


Tja, het is lastig refereren aan een foto die niet meer online staat en waarvan mogelijk niet eens bewijs is dat hij direct tijdens de bittencontrole is gemaakt.
Mijn paard had elk jaar weer last van haken aan de kiezen en dat ging regelmatig gepaard met gelige bultjes/zweertjes in de wang omdat die scherpe punten het slijmvlies irriteerden. Je zag echter geen druppeltje bloed. In het hypothetische geval dat er geen bloed op de plek van het bit is maar wel een zweertje zou ik het echt toejuichen als zo'n paard op last van de controleur niet mee mag doen aan een wedstrijd.

Ik heb nog eens nagedacht over of niet het paardenwelzijn maar de publieke opinie leidend zou zijn in dit geval, maar daar kom ik niet helemaal uit? De enige die in de mond van het paard keek was toch de controleur, of keek toen meteen al een heel publiek mee in de mond? Als de controleur de enige is die iets ziet en de volmacht heeft om een combinatie uit te sluiten als er iets niet goed lijkt te zijn, dan komt de publieke opinie toch pas daarná?
Als de controleur het plekje over het hoofd had gezien en het paard gewoon een thumbs up had gegeven, dan had er toch geen haan naar gekraaid? Of had de publieke opinie dan alsnog aan de bel getrokken? Maar wanneer keek het publiek dan in de mond van het paard zodat ze dierenleed konden roepen?

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie