Teleurstelling voor Van Der Lei na diskwalificatie Zeeland

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Benzz
Berichten: 2883
Geregistreerd: 10-02-19

Re: Teleurstelling voor Van Der Lei na diskwalificatie Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 15:58

Uit het bericht kwam naar voren dat de hoofdjury bepaald heeft op basis van een foto dat het niet in orde was. En dat er wel degelijk bloed in de mond zat.

Maar ik stond er niet met mijn neus op, dus ik weet het ook alleen op basis van de berichtgeving.



Benzz
Berichten: 2883
Geregistreerd: 10-02-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 16:05

Janine1990 schreef:
Bittencontrole heeft geen overleg met de jury....

.


In dit geval wel!

Benzz
Berichten: 2883
Geregistreerd: 10-02-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 18:03

Janine1990 schreef:
Oh en Benzz en Rizette, ik lees nu idd het stuk waarbij de steward aangeeft naar de jury te gaan. Heel bijzonder dat die steward de beslissing niet in zijn/haar eentje durfde te maken. Lijkt me iemand die ze eens goed moeten bijscholen. :)*


Ik vind dit te makkelijk geoordeeld, dat zijn gewoon vrijwilligers die welliswaar opgeleidt zijn maar evengoed een jury de beslissing laten nemen.

GEbeurd overigens veel vaker hoor, dat er op het voor terrein al bloed is geconstateerd en dat de jury hier via een oortje op gewezen wordt en de combinatie uitsluit.

Het zijn vrijwilligers en het zijn mensen.........
Dat oordelen over wat die steward allemaal wel niet beter had moeten doen vind ik echt een beetje flauw.

Benzz
Berichten: 2883
Geregistreerd: 10-02-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 20:05

Janine1990 schreef:
Rizette schreef:
Wij hebben geen inzicht in de exacte procedures. W.s. heeft de steward de voorgeschreven procedures gevolgd.


Als dat inderdaad het geval is, zou goed kunnen natuurlijk, dan ben ik van mening dat de FEI steken heeft laten vallen bij het opzetten van de procedures. Je wilt toch geen ruimte laten voor zoveel ruis?


Die ruis liet van der Lei zelf onstaan, door dingen op facebook te zetten. Wat ze overigens eraf heeft gehaald en er een ander bericht heeft neergezet.

Stewards hebben zovaak overleg met de jury, vaak zelfs door een oortje heen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Lonneke, DotBot, GoogleAdsense en 62 bezoekers