Teleurstelling voor Van Der Lei na diskwalificatie Zeeland

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Rizette
Berichten: 4330
Geregistreerd: 11-06-09

Re: Teleurstelling voor Van Der Lei na diskwalificatie Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 13:06

Geen bloed kan nog steeds een wond zijn. In de mondhoeken zitten nogal eens wonden zonder bloed. Erg dat ik het zo moet zeggen maar da zijn dan wonden die door voortdurende langdurige dagelijkse wrijving ontstaan en die niet (acuut) bloeden. Zou dat hier van toepassing kunnen zijn?


Rizette
Berichten: 4330
Geregistreerd: 11-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 13:10


Rizette
Berichten: 4330
Geregistreerd: 11-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 13:57

Jolien87 schreef:
In een ander nieuwsbericht las ik dat het om een oud litteken ging wat een klein, roze plekje was geworden.
Ik vind het heel zuur voor de amazone maar een klein roze plekje daar gaat geen jury een diskwalificatie voor geven. Bloed in het schuim van de mond kan iedereen zien daar is ook geen discussie over mogelijk. Maar plekjes in de mond ligt wat moeilijker, ja de 1 vind het roze de ander rood ....... wat is groot en wat is klein? De steward nam de beslissing om het te laten zien aan de jury, dat is de eerste persoon, de jury vond het ook niet o.k, dat is de 2e. Wie zijn wij die het niet gezien hebben om dan ook maar te zeggen dat het een klein roze plekje is............ Doe je aan een spelletje mee dan gelden de spelregels., in dit geval van dierenwelzijn , dus hele belangrijke, zo niet de belangrijkste.


Rizette
Berichten: 4330
Geregistreerd: 11-06-09

Re: Teleurstelling voor Van Der Lei na diskwalificatie Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 14:09

Waar is die foto dan?

Rizette
Berichten: 4330
Geregistreerd: 11-06-09

Re: Teleurstelling voor Van Der Lei na diskwalificatie Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 15:50

Maar nu zie ik dat ze om tafel hebben gezeten en ze niet meer gediskwalificeerd is maar dan w.s. alleen uitgesloten voor de Grand Prix?

Rizette
Berichten: 4330
Geregistreerd: 11-06-09

Re: Teleurstelling voor Van Der Lei na diskwalificatie Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 19:40

Wij hebben geen inzicht in de exacte procedures. W.s. heeft de steward de voorgeschreven procedures gevolgd.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: anne7, Gabortje, LDRD, Nouvel, Urbiezira en 82 bezoekers