Bokkers leggen uit: Paardenstoma met Mirjamalvaro

Moderators: Hanmar, Polly, EvelijnS, benangelique, Dani, Shanna, khirshanta

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

maria1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 20:52

Het zou mijn eigen keuze niet geweest zijn omdat de toekomst niet met zekerheid is te bepalen plus alle complicaties die erbij komen kijken? Ik vind het heel dapper van je dat je dit traject bent aangegaan plus dat jezelf er alles aan doet om haar goed te laten herstellen zodat ze weer de oude wordt :) Aan de andere kant vind ik het allemaal reuze interessant om te lezen: hoe het herstelproces verloopt.

maria1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 12:43

TS, doet er alles aan om haar paard alle zorgen te geven die ze nodig heeft en daar mag ook wel eens bij stilgestaan worden! Ik vind deze discussie ongepast hier plus niet eerlijk tegenover de TS. Het begon met een koliek operatie en toen heeft ze meerdere complicaties erbij gekregen op basis daarvan is een stoma aangelegd. Het is natuurlijk wel makkelijk oordelen tot dat jezelf voor de keuze staat.
Laatst bijgewerkt door maria1990 op 09-03-19 12:46, in het totaal 1 keer bewerkt

maria1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 20:55

Dit lijkt mij niet de plek om te discussiƫren over wel of niet inslapen of wat dan ook. Ik ben het zeker niet altijd eens met de TS maar dit is gewoon niet de plek daarvoor.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie