‘Het paard van Pippi Langkous werd gedrogeerd’

Moderators: Amaryllis, Hanmar, Polly, Dani, Shanna, khirshanta

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Gini

Re: ‘Het paard van Pippi Langkous werd gedrogeerd’

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 19:32

Ik lees het nieuwsbericht niet als 'hoe schandalig dat dit gebeurd is', maar eerder als 'wat een gedoe het eigenlijk allemaal was om zo een stukje scène op te nemen'. :')

Gini

Re: ‘Het paard van Pippi Langkous werd gedrogeerd’

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 19:42

Journalisten schrijven sensationele artikels om lezers hun artikels te laten aanklikken. Schandalig. :')

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 19:41

DezeNaam schreef:
KimD schreef:
Ik dacht een artikel te lezen over mishandeling, maar dat blijkt gelukkig niet het geval! Dat is wel een ander verhaal over die film met die Duitse herder, die meerdere keren met kooi en al het water in geslingerd werd, en dat was vorig jaar... niet de jaren 60. :n

Ik vraag me af voor welke film dat dan was? Gaat dit over A Dog's Purpose? (Al vind ik daar niks terug over een kooi)

Edit; heb de film gevonden.

Zo heb ik ooit eens ergens gelezen dat ze voor de film Ben Hur (de oude uit 1959) de paarden echt lieten struikelen en tegen elkaar botsen (dus eigenlijk zoals je in de film ziet). Er zouden om en bij de 100 paarden gestorven zijn voor deze film.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie