Ruiters Moerdijk moeten paardenpoep voortaan opruimen

Moderators: Amaryllis, Hanmar, Polly, Dani, Shanna, khirshanta

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 17:37

oomens schreef:
julius_juut schreef:
Wat is opruimen? Aan de kant schoppen? In een zak scheppen en meenemen?

Verbranden lijkt mij. Kunnen ze volgens mij best goed daar in de gemeente.

:')

Voorheen was het altijd de kant in schoppen, neem maar voor het gemak aan dat dat zo blijft. Buiten de bebouwde kom is bs en gaat m echt niet worden. Sorry, maar wij wel en hondenbezitters niet :evaw:

Het is zo net of er duizend paarden in de gemeente lopen, ik denk dat het allemaal wel meevalt

met een schimmel onder je kont kan je de hele wereld rond

• Talent is overrated

denisesilver

Re: Ruiters Moerdijk moeten paardenpoep voortaan opruimen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-19 11:31

Ik denk dat vooral Zevenbergen er last van heeft ivm twee pensionstallen, en laat daar net het gemeentehuis zitten

• Talent is overrated

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-19 15:13

eventueel schreef:
denisesilver schreef:

Ik denk dat vooral Zevenbergen er last van heeft ivm twee pensionstallen, en laat daar net het gemeentehuis zitten

Nou, dan moet ik maar gauw een mondkapje aan gaan schaffen, voor al die ziektekiemen :)

_O-

Wij hebben niet zoveel om je paard aan vast te zetten in de gemeente, en een tuinhekje trekken ze zo kapot. Daarbij heb ik altijd geleerd je paard niet aan het bit vast te zetten, dus zal er een halster mee moeten. Flinke zadeltassen nodig met die halsters, plastic zakken en mest :')

• Talent is overrated

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-19 15:15

Cowgirl schreef:
Citaat:
Wij hebben niet zoveel om je paard aan vast te zetten in de gemeente, en een tuinhekje trekken ze zo kapot. Daarbij heb ik altijd geleerd je paard niet aan het bit vast te zetten, dus zal er een halster mee moeten. Flinke zadeltassen nodig met die halsters, plastic zakken en mest :')

https://www.ems-webshop.com/a-39147522/ ... ti-colour/

:)*

Ik heb het er niet zo op om zonder krukje oid op te stappen. Met m'n hele gewicht aan dat zadel hangen is niet echt bevorderlijk voor de rug en t zadel

• Talent is overrated

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-19 23:58

letziforevr schreef:
x_Elise schreef:
Moerdijk is natuurlijk ook dé paardengemeente van Brabant met die drie verdwaalde paarden die er staan :+

Ze kunnen zich daar beter druk maken over de vervuiling die de industtie daar maakt, dan dat handje vol paarden...!!

Nou inderdaad -O-

• Talent is overrated

denisesilver

Re: Ruiters Moerdijk moeten paardenpoep voortaan opruimen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 13:28

Tegenwoordig weten we nu eenmaal dat het niet goed is voor de rug en het zadel. Ik vind het argument "maar vroeger.." zo'n dooddoener. We moeten ons toch ontwikkelen? Met mijn pony is het ook geen probleem die is 1.33 en daar zit ik zo op, maar om nou met mijn 1.55 1.70 meter omhoog te moeten klauteren, lijkt me niet echt bevorderlijk :n
En nee ze schijten niet twintig keer per dag, maar op een grote ronde toch wel gauw 2 à 3 keer. Misschien 1 keer binnen de bebouwde kom, ben niet de beroerdste om dat even op te ruimen maar om dat die andere 2 keren ook nog buiten de bebouwde kom te doen. Nee sorry, dat vind ik gewoon bs

• Talent is overrated

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie