Ruiters Moerdijk moeten paardenpoep voortaan opruimen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Veulen84

Berichten: 10877
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 18:21

Azmay schreef:
Meteen opruimen kan ik niet, maar ik vind het niet meer dan normaal om zeker in de bebouwde kom na de rit even terug te gaan. Ben zelf ook wel eens bijna met de fiets onderuit gegaan door paardenpoep :=


Ja na afloop terug gaan kan prima in de bebouwde kom. Maar om het meteen te doen... Echt ook met de opmerking erbij, bind je paard even aan een hekje. Mare hoe ga je het dan wegscheppen, met je handen? En vervolgens even aanbellen en vragen of je het bij iemand in de kliko mag gooien?

Buiten de bebouwde kom vind ik trouwens echt onzin.

Te koop traditioneel model dressuurzadel met kort draagvlak. 17/17,5 inch en boommaat 33. Pb voor foto's en info.



Veulen84

Berichten: 10877
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 18:29

Onali schreef:
Veulen84 schreef:
Ja na afloop terug gaan kan prima in de bebouwde kom. Maar om het meteen te doen... Echt ook met de opmerking erbij, bind je paard even aan een hekje. Mare hoe ga je het dan wegscheppen, met je handen? En vervolgens even aanbellen en vragen of je het bij iemand in de kliko mag gooien?

Buiten de bebouwde kom vind ik trouwens echt onzin.



Nee, want schijnbaar zit het vol ziektekiemen.


Dat is ook zo. Na een uurtje stallen mesten ben ik 3 weken op sterven na dood... :+

:+

Te koop traditioneel model dressuurzadel met kort draagvlak. 17/17,5 inch en boommaat 33. Pb voor foto's en info.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 100 bezoekers