[VIDEO]Hans Peter Minderhoud koning van de Wereldbeker

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Suzanne F.

Berichten: 48951
Geregistreerd: 03-03-01

Re: Hans Peter Minderhoud koning van de Wereldbeker

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 18:38

Wauw, wat een veelbelovend optreden zeg! Wat een fijn dier. Soort kruising tussen Ferro en Totilas. Die wisselseries zijn echt prachtig hoog van de grond gesprongen. Hij heeft eigenlijk geen zwakke punten. Wat een leuk dier, die kan naast Zonik nog weleens Neerlands hoop in bange dagen zijn.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"


Suzanne F.

Berichten: 48951
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 18:35

Katja schreef:
Suzanne F. schreef:
Wauw, wat een veelbelovend optreden zeg! Wat een fijn dier. Soort kruising tussen Ferro en Totilas. Die wisselseries zijn echt prachtig hoog van de grond gesprongen. Hij heeft eigenlijk geen zwakke punten. Wat een leuk dier, die kan naast Zonik nog weleens Neerlands hoop in bange dagen zijn.
Ik vond de series juist niet zo best. De tweeërs zijn super scheef en van de lijn gesprongen en de eners zijn de ene kant op achter niet mooi doorgesprongen.


Echt? Zal nog eens kijken, ze waren prachtig hoog van de grond af. Wat voor cijfer kreeg hij daarvoor?

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Suzanne F.

Berichten: 48951
Geregistreerd: 03-03-01

Re: [VIDEO]Hans Peter Minderhoud koning van de Wereldbeker

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 19:06

Heb het even terug gekeken en bij de 2ers zit er op het laatst idd een slingertje in en bij de eners is er een wissel achter in het begin niet helemaal doorgesprongen. Maar de galop heeft zoveel kwaliteit, ze zijn zo van de grond af en uit de schouder en hij blijft correct in de aanleuning. Ik ben wel benieuwd wat hij hiervoor kreeg want dat moet nog steeds een hoog cijfer zijn geweest.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Suzanne F.

Berichten: 48951
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 15:06

Yvette10 schreef:
Inderdaad het paard straalt totaal geen Happy Athlete uit.
Paard heeft regelmatig de oren in de nek en heeft protest, zwiept veel met de staart en de ruiter gebruikt veel sporen en geeft grove ophoudingen met de stang.
Geen fijn beeld om na te kijken en geen voorbeeld voor andere.
Jammer van deze mooie hengst. |(


Nou nou nou, ben je weleens op een doorsnee KNHS wedstrijd geweest? Daar tref je in de B ergere taferelen aan. In alle klassen trouwens. Daar is dit echt super harmonieus bij.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Suzanne F.

Berichten: 48951
Geregistreerd: 03-03-01

Re: [VIDEO]Hans Peter Minderhoud koning van de Wereldbeker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-19 14:40

Je bedoelt de Belg met Intermezzo? Daar kan je serieus toch niet iets heel bijzonders aan vinden? Achterbeen is traag, komt na, rug en lendenen zijn laag, kont is hoog. Impulsverlies en ongelijk achterbeen in passage. Piaffe is te weinig actief. Galop heb ik niet verder naar gekeken.
Of is de Lusitano een andere combinatie?

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Suzanne F.

Berichten: 48951
Geregistreerd: 03-03-01

Re: [VIDEO]Hans Peter Minderhoud koning van de Wereldbeker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-19 14:42

Dan ga ik zo even de schimmel zoeken.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: akishino en 23 bezoekers