wie gaan der allenmaal naar de regio utrecht

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xxpaaardje
Berichten: 1390
Geregistreerd: 20-08-13

wie gaan der allenmaal naar de regio utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-17 12:01

Hallo allenmaal wie gaan der allenmaal mee doen aan regio kampioenschap outdoor dressuur, springen mag zich ook berust melden. Ik ga michien mee doen ligt der aan of me paard op tijd weer van der blessuren af is. Maar wij starten nog maar B en we zitten der wel op we zijn aan opbouwen want dat mag. ik zou 1 ook gaan springen maar we springen al 5 maanden amper. En al 7 maanden bijna geen wedstrijden gereden helaas heeft me paard ook niet echt wedstrijd evaring. Maar ze is wel echt wedstrijd paard en ze vind het helenmaal gewelding als ze op wedstrijd is. Maar vroeg me gewoon af wie der toevallig ook is. Als je alleen gaat kijken bij iemand mag je ook hier melden. Maar ik ben der sowies bij springen en dressuur. Of ik nou start of niet ik ben der sowieso vroeg het me gewoon even af. Omdat het niet meer heel lang duurt voor dat het is. Ik hoop met indoor sowieso wel mee tedoen met springen maar dat moet ik nog even kijken sowieso duurt sowieso nog even. Maar lijkt me wel leuk om hier bericht over temaken. Ik ben der dit keer niet met hoger dressuur geloof ik maar was toen wel met indoor toen. maar met springen ben ik der wel met allen klasse geloof.