indoor oevencross bathmen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Kristy1998
Berichten: 2
Geregistreerd: 04-12-16
Woonplaats: Deventer

indoor oevencross bathmen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-12-16 14:01

Hey bokkers!

Zaterdag 7 januari 2017 word er een indoor oevencross georganiseerd in bathmen.

Ik doe zelf mee aan de cross training omdat de pony waar ik mee ga geen ervaring met cross heeft. Heb zelf veel spring ervaring maar heb ook nog geen cross gereden.

Zijn er mensen die deze dag ook gaan, en mensen die mee doen aan de training?

Heb je in bathmen al een keer mee gedaan aan de training ben ik erg benieuwd hoe dit verloopt dan weet ik een beetje wat me te wachten staat.

Groetjes;-)


xVerax

Berichten: 5073
Geregistreerd: 02-05-10
Woonplaats: Deventer

Re: indoor oevencross bathmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-16 14:04

Ik ga misschien meedoen met deze indoorcross, moet alleen even kijken hoe of wat omdat het met mijn bijrijdpaard zal zijn en de eigenaresse wil ook graag meedoen met haar andere paard. We hebben alleen geen tweepaardstrailer.

Leuk dat je mee gaat doen, ik heb de indoor cross nog nooit gereden/gezien daar maar ik rijd wel sinds oktober mee in de verenigingslessen daar.

Kristy1998
Berichten: 2
Geregistreerd: 04-12-16
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-12-16 14:08

xVerax schreef:
Ik ga misschien meedoen met deze indoorcross, moet alleen even kijken hoe of wat omdat het met mijn bijrijdpaard zal zijn en de eigenaresse wil ook graag meedoen met haar andere paard. We hebben alleen geen tweepaardstrailer.

Leuk dat je mee gaat doen, ik heb de indoor cross nog nooit gereden/gezien daar maar ik rijd wel sinds oktober mee in de verenigingslessen daar.


Heey!

Wat leuk dat je ook mee gaat doen, weet zelf alleen niet tot wanneer je je kan inschrijven.

Heel veel succes en plezier :)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 bezoekers