Jonge paarden wedstrijden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
x_Milou

Berichten: 2699
Geregistreerd: 17-03-09

Jonge paarden wedstrijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-16 21:29

Ik ben wat aan het zoeken geweest maar valt nog niet zo mee.. Ben op zoek naar wedstrijden voor een paard van 2011, dus eind dit jaar 5jarigen en volgend jaar 6jarigen. Woon in Brabant, ben bereid om een stuk te rijden maar niet naar Groningen oid. Ivm africhtingsgraad van paard, vallen wedstrijden zoals Pavo Cup ed af, waar een technische proef met veel overgangen en oefeningen wordt gevraagd.
Wie weet wat?? :)


josje4

Berichten: 1594
Geregistreerd: 20-07-11
Woonplaats: Wageningen

Re: Jonge paarden wedstrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 21:34

En gewoon knhs wedstrijden is geen optie? Als je echt jonge paarden wedstrijden wil gaan rijden kom je toch al snel uit op subli/pavo en dat zijn inderdaad technische proeven voor een 6 jarige. En dit is alleen de moeite waard als je een talentvol paard hebt of je moet alleen voor de ervaring gaan natuurlijk. Ik denk dat het leuker is om gewone wedstrijden te starten omdat je dan zelf het niveau kan bepalen :)

Baie Rose (Gribaldi x Kennedy) l Lichte Tour Niveau l 14 jaar oud
Insta https://www.instagram.com/lisetdressagelife/
Voor dressuurinstructie op maat

x_Milou

Berichten: 2699
Geregistreerd: 17-03-09

Re: Jonge paarden wedstrijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-16 22:30

Gewone wedstrijden is zeker een optie, maar dat is ook elke week hetzelfde rondje. Zeker omdat ik geen L1 kampioenschappen en selecties meer mag rijden, en achterwaarts in een L2 proef de eerste selecties nog net te vroeg is.
Heeft iemand hier ooit de Pluvinel competitie gereden?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SentiBot en 1 bezoeker