Selecties Indoor 2017-2018

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Melewel94

Berichten: 1604
Geregistreerd: 15-02-15
Woonplaats: Lommel

Selecties Indoor 2017-2018

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-17 20:54

Hallo bokkers!

Ik ga me eraan wagen om mee te doen met de indoor kampioenschappen. De selecties zijn nog in concept dus inschrijven is nog niet mogelijk. ik rij mee met Kring Eindhoven/de kempen.

Nu ben ik nog maar pas begonnen, heb net 1 wedstrijd achter de rug in de B :') Maar met de gedachtes van "joh, ben ik niet geselecteerd, heb ik toch weer wedstrijden gereden en evt winstpunten gescoord". Mocht ik dan toch door mogen, hardstikke leuk! na mijn eerste wedstrijd staat de teller op B+4 :D

maaaaaaar...
Wie kan mij een beetje wegwijs helpen qua praktische zaken?

*zijn deze wedstrijden gewoon exact hetzelfde als de reguliere wedstrijden?
zo nee, wat is het verschil?

*als je gewoon 3 van de 5 wedstrijden (in mijn geval) hebt gereden, maak je dan gewoon kans of verhoogt je kans nog meer bij alle 5 gereden te hebben?

*krijg je bericht als je door bent? want las dat de huldiging op de laatste selectiewedstrijd is, en ja als je daar niet aan mee rijdt is het toch handig als je iets weet, of hoe gaat dat?

tot zover kan ik even enkele vragen bedenken.

lijkt me leuk om met mede kring genoten elkaars ervaringen te delen en te volgen, maar ook van alle andere bokkers die mee doen met de selecties!

even een fototje van mij en mn verzorgje (HaitsexOnne) <3

Afbeelding

Crazykim
Berichten: 14
Geregistreerd: 14-06-12

Re: Selecties Indoor 2017-2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 22:21

Hai! Ik heb het ook uitgezocht want snapte het ook allemaal niet precies in het begin. Je heb bepaalde wedstrijden voor jouw kring! Aan je vereniging kan je vragen in welke kring je valt en vanuit daar kan je opzoeken welke wedstrijden je moet rijden om eventueel geselecteerd te kunnen worden voor de kampioenschappen!

Groetjes :)

Melewel94

Berichten: 1604
Geregistreerd: 15-02-15
Woonplaats: Lommel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-17 22:58

Crazykim schreef:
Hai! Ik heb het ook uitgezocht want snapte het ook allemaal niet precies in het begin. Je heb bepaalde wedstrijden voor jouw kring! Aan je vereniging kan je vragen in welke kring je valt en vanuit daar kan je opzoeken welke wedstrijden je moet rijden om eventueel geselecteerd te kunnen worden voor de kampioenschappen!

Groetjes :)


Ik weet dat ik bij kring Eindhoven/de Kempen zit en heb het vraagprogramma al bekeken! :D intussen is er al 1 wedstrijd beschikbaar op de knhs site maar inschrijven is vanaf de 5e.

Qua selectiepunten is het wel allemaal vrij duidelijk enzo, maar lijkt me wel interessant om eens te kunnen horen naar de praktijk ervan! :D
Ik heb nu het idee dat het in het zelfde idee ligt als de zitcompetitie van de FNRS, maar dan met eigen paard en individueel gereden denk ik :D

MariekeS_

Berichten: 4704
Geregistreerd: 17-01-08
Woonplaats: Den Bosch

Re: Selecties Indoor 2017-2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 23:12

Volgens mij is het meestal met selecties zo dat als je er meer rijdt, de beste resultaten tellen. Dus als je 5 vd 5 rijdt, tellen de plaatsingspunten van de beste 3.

Ook worden meestal de afgevaardigden bekend gemaakt als de verdeelsleutel bekend is,dus hoeveel er naar de regio mogen. Dat komt gewoon op de site van de kring.

Soms heb je ook dat je de kring finale moet starten om geselecteerd te worden. Maar dat zou je zelf even uit moeten zoeken hoe dat voor jouw kring werkt

Melewel94

Berichten: 1604
Geregistreerd: 15-02-15
Woonplaats: Lommel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-17 10:07

MariekeS_ schreef:
Volgens mij is het meestal met selecties zo dat als je er meer rijdt, de beste resultaten tellen. Dus als je 5 vd 5 rijdt, tellen de plaatsingspunten van de beste 3.

Ook worden meestal de afgevaardigden bekend gemaakt als de verdeelsleutel bekend is,dus hoeveel er naar de regio mogen. Dat komt gewoon op de site van de kring.

Soms heb je ook dat je de kring finale moet starten om geselecteerd te worden. Maar dat zou je zelf even uit moeten zoeken hoe dat voor jouw kring werkt



Over die kring finale ga ik eens navragen, handig om te weten. Dan kan ik er rekening mee houden! Zou zuur zijn als je het niet weet en door die reden niet geselecteerd zou kunnen worden -O-

Elise_K

Berichten: 3802
Geregistreerd: 27-07-05
Woonplaats: Nijkerkerveen

Re: Selecties Indoor 2017-2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 12:30

Kring Eindhoven heeft alleen kring selecties en inderdaad de beste zoveel resultaten tellen, dus als je er meer rijdt en een keer de boel verkloot, kun je nog steeds kringkampioen worden. Er is geen kringfinale en de hoogstgeplaatsten gemiddeld gaan door naar Ermelo.

Kijk anders eens in de Excel files met selectiestanden op de kring website. Misschien wordt het je dan ineens duidelijk :j

Melewel94

Berichten: 1604
Geregistreerd: 15-02-15
Woonplaats: Lommel

Re: Selecties Indoor 2017-2018

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-17 12:55

Die exel fileren bekeken, en dan word er toch al heel wat duidelijk! Handig zeg dat die er op staat :)F