4DimensionDressage - lotgenoten!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Picassox
Berichten: 10678
Geregistreerd: 01-05-06
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 08:03

Leuk dat hier een topic over is!

Ik heb zelf 2 jaar de opleiding gevolgd van 4DimensionDressage, en geef daarom - uiteraard met eigen inzichten - les vanuit een soortgelijke werkwijze. :)

Er zijn hele fijne zaken en inzichten die ik heb meegenomen uit de opleiding. Ook wat dingen die ik anders doe of zie, ook vanwege het feit dat ik toen fanatiek in de wedstrijdsport reed en het niet altijd met elkaar kon rijmen. Ik merk dat de combinatie van zaken het doet voor mij. Hoe breder je basis, hoe groter je 'gereedschapkistje' om dingen (helpen) op te lossen. Maar ik denk dat dat voor heel veel trainingsmethodes geldt, als je maar niet een methode als heilig gaat beschouwen.


Picassox
Berichten: 10678
Geregistreerd: 01-05-06
Woonplaats: Arnhem

Re: 4DimensionDressage - lotgenoten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 07:07

@Floran, wellicht kan ik je ook helpen? Ik heb 2 jaar de opleiding bij KL gevolgd, daarna zelf 2 jaar les gehad onder het zadel van haar en van Mirjam en ook Noor Tanger. Ik geef dus ook les volgens de principes van KL en met mijn kennis van biomechanica/training. Mocht je interesse hebben kun je me altijd berichtje sturen voor proefles. Ik zit in regio Apeldoorn/Arnhem. :)

Picassox
Berichten: 10678
Geregistreerd: 01-05-06
Woonplaats: Arnhem

Re: 4DimensionDressage - lotgenoten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-18 18:22

Orion, ik heb niveau 1 en 2 gedaan en vond júist dat je ontzettend veel meer leert dan alleen lessen met je eigen paard. Door het lessen met m’n eigen paard leerde ik beter voelen, maar alle theorie, ziektebeelden, manier van benaderen van een training, dimensies in je training, enzovoort weet ik door de opleiding. M’n lessen waren meer een goede aanvulling voor de opleiding ;)

Picassox
Berichten: 10678
Geregistreerd: 01-05-06
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-20 13:38

Anoniem schreef:
Zijn er ook instructeurs omgeving Lochem Vorden Zutphen?


Ik ben een van de eersten geweest op de opleiding en geef les, met deze kennis als basis. Ik heb oa een lesklant in Vorden, dus je mag me een berichtje doen! :)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 bezoekers