Spiegel voor in de binnenbak

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
_Lobke_

Berichten: 1200
Geregistreerd: 17-07-12

Spiegel voor in de binnenbak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-18 11:44

Hallo,

Graag zou ik spiegels willen in de binnenbak. Alleen de Pensioneigenaar wil niet investeren in goede spiegels, omdat ik de enige ben die regelmatig in de baan is. Nu kwam ik op het idee om een grote spiegel te kopen en deze op te hangen in de binnenbak met plakfolie eroverheen. Omdat er regelmatig paarden los in de bak gaan is het belangrijk dat de spiegel weer kan worden weggehaald. Opzich is er geen sprake van een onveilige situatie omdat mijn paard gewend is aan spiegels en omdat ik de spiegel op een hoogte wil hangen dat er niet per ongeluk tegenaan getrapt kan worden.

Voor de stabiliteit heb ik grote 1.30X80 spiegels gebruik die of rechthoekig zijn of genoeg rechte kanten hebben zodat ik ze zowel verticaal als horizontaal neer kan zetten. Als je goed zoekt op marktplaats dan heb je er al eentje voor een tientje. Ik heb daarbij gekeken naar een goede stevige lijst en of de achterkant extra stevig is.
De binnenbak heeft een vrij brede bakrand maar voor extra steun zou ik er eventueel nog een plank op kunnen leggen zodat de spiegel daarop kan rusten.

Zijn er toevallig meer Bokkers die ik dezelfde situatie zitten? Hoe hebben jullie dit opgelost?
Hoe kan je zoiets bevestigen?



C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70432
Geregistreerd: 24-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 12:29

Ik verplaats dit topic naar verzorging, stalling en weide.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-18 12:58

-
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 15-08-22 21:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Kaaaren
Berichten: 3984
Geregistreerd: 02-04-07

Re: Spiegel voor in de binnenbak

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-18 13:27

Misschien kan je soort van houten frame rondom de spiegel maken, en aan de achterkant hout. En deze vervolgens tegen de wand plaatsen. Wat voor soort wand is er?

Justme_24
Berichten: 56
Geregistreerd: 28-10-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-18 23:23

Iets om de spiegel heenmaken zodat de paarden er niet aan kunnen komen? Iets met hout en daar een plaat over heen?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: jusdepomme, kimmetje26, RoRo44 en 37 bezoekers