Net dat laatste stukje kracht

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 

Heleennn

Berichten: 6351
Geregistreerd: 21-11-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 16:07

crazycactus schreef:
Andere instructrice zoeken... als je dat in 45 min. niet voor elkaar krijgt lukt je het in een uur ook niet.

Hoezo ligt het hier meteen weer aan de instructrice? Een duo dat nog 'maar' B rijdt heeft het er logischerwijs soms nog moeilijk mee om mooie nageeflijkheid snel voor elkaar te hebben (tenminste als je dat juist wil verkrijgen). Als jij vindt dat een instructrice dit meteen op 45 minuten moet kunnen verkrijgen bij haar combinatie denk ik niet dat ik wil lessen bij jou of jouw instructrice. Ik vind het juist heel geruststellend dat er duidelijk de tijd genomen wordt om er aan te werken, vergeet ook niet dat het om een groepsles gaat met nog 4 andere combinaties in de baan. Dan heb je de instructrice niet full-time bij jouw paard.

Ik zou een zweepje meenemen om je paard wat meer go te geven op lastige stukken, spring er wel zuinig mee om want als je voor het minste gaat tikken verliest het zijn intentie wel. Dus echt een heel zacht tikje op het moment dat je pony wat afzwakt. Net zoals je met je benen dan even je kuit zou aanleggen.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: fnpetter1990 en 47 bezoekers