Paard en mobieltje

Moderators: C_arola, Dyonne, SayaJones, Apple, Coby, Nicole288, petraaken, A_nouk

alice0cullen

Re: Paard en mobieltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 04:22

Ik heb hem eigenlijk altijd in mijn zak. Gewoon voor het geval ik er af mieter je weet maar nooit. Daarbij heb ik een app op mijn telefoon die mijn trainingen bij houd, hoeveel je ongeveer stapt draaft en galopeerd, aantal km en hoe vaak je bochten maakt en welke hand je rijd. Super handig.

Van een ruin kan je eisen, aan een hengst kan je het vragen en bij een merrie moet je 3-voudig schriftelijk verzoek indienen.

Riding: The art of keeping the horse between you and the ground.

Loes1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 21:10

Ik heb hem ook eigenlijk altijd bij me..voor t geval ik er af val en omdat ik vaak mijn muziek aan heb staan. Merk aan mn paarden dat ze het dan ook gezelliger vinden ofzo ? Ze worden er iig gemotiveerder van haha

F13 + 3 & L1+5

Sarah_Fons

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 21:13

Ik heb hem meestal ook in mijn zak, en wil wel eens de occasionele foto nemen, maar dat is het dan ook. App'en doe ik nooit op mijn paard, dat doe ik achteraf wel wanneer ik afgestapt ben :-)

Kendra

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 21:18

Voor de veiligheid - altijd mee. Maar alleen daarvoor.
Ik vind dat iedereen moet appen of bellen als ie daar zin in heeft. Maar ik doe het niet, want ik vind de concentratie en het bezig zijn met mijn paard zo'n fijn moment van de dag, dat laat ik niet verstoren door andere dingen!

immanuela29

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 21:22

Ik heb mijn mobieltje ook altijd bij. Voor een buitenrit erg handig! :D En in de bak maak ik toch wel erg vaak een foto. Of kijk ik nog heel snel even hoe het proefje ook alweer in elkaar zat zodat ik hem kan oefenen als niemand kan voorlezen. :')

Victory PR <3
Peter, forever in my heart <3

https://www.youtube.com/watch?v=fkR7NxnbYG0

Furst

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 14:30

Ik heb hem ook altijd bij. Toen ik nog met mijn paard reed, stak die ook gewoon altijd in mijn zak en dat zou ik in de toekomst ook doen. Zeker bij een buitenrit, als er iets gebeurd kan je altijd iemand bellen. En ik maakte ook toen af en toe een foto, want het mooiste zicht is toch de rest van de horizon tussen de oren van een paard, hé ;)
Soms een filmpje of foto maken vind ik bijvoorbeeld niet erg, maar niet constant :)

HeatherSunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 19:20

Ik vind het best gevaarlijk! Maar het is wel Fijn hem bij te hebben, vooral op buitenrit. Als er iets gebeurd kan je dan altijd iemand bellen

HeatherSunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 19:23

Even een foto maken moet ook kunnen lijkt me. Maar zorg dag je iig je teugels of longeerlijn in je andere hand vast houdt. Als je hier mee werkt. En bedenk je dat je met een vluchtdier bezig bent!

Rani_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-18 14:08

Ik snap zeker dat men hem bij zich houdt tijdens het rijden. Ik vind dit zelfs zeer slim aangezien er altijd iets kan gebeuren.

Ik vind het langs de andere kant vooral gevaarlijk wanneer iemand er mee bezig is tijdens het longeren en je daar ook aan het rijden bent. Als dat paard plots schrikt en die persoon met iets anders bezig is, kan het paard zich al snel los trekken volgens mij en paniek veroorzaken bij de anderen. Op deze momenten vind ik het dan ook absoluut niet verantwoord om ermee bezig te zijn.

De hemel op aarde ligt op de rug van een paard.