Taboe in de paardensport

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Change3x

Berichten: 6581
Geregistreerd: 06-12-11
Woonplaats: Nijverdal

Re: Taboe in de paardensport

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 22:27

Ik snap nooit wat mensen zo zielig vinden aan het slachten, een snelle en zover ik weet pijnloze dood. De merrie van mijn moeder hebben we destijds ook laten slachten, ze was nog superfit maar kon helaas niet meer leven met hetgeen dat ze had. Haar in laten slapen zou oneerlijk zijn geweest omdat ze zich er sowieso tegen verzet zou hebben. Het slachten is overigens heel rustig gegaan, bij betrouwbare mensen.

Het allerergste vind ik zelf te dikke mensen op een paard. Ik kwam onlangs deze foto tegen en daar schrok ik toch wel heel erg van.Afbeelding


Change3x

Berichten: 6581
Geregistreerd: 06-12-11
Woonplaats: Nijverdal

Re: Taboe in de paardensport

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 22:46

Ik heb de hele foto maar weet niet of ik die zo moet plaatsen wegens privacy.

Change3x

Berichten: 6581
Geregistreerd: 06-12-11
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 22:53

Van mij misschien niet netjes om deze foto te plaatsen, maar in mijn ogen is het nog erger om met zo een extreem gewicht op je paard te gaan zitten.

In Engeland worden er op bepaalde wedstrijden al maatregelen genomen, zou er zoiets ooit in Nederland gaan komen?

Change3x

Berichten: 6581
Geregistreerd: 06-12-11
Woonplaats: Nijverdal

Re: Taboe in de paardensport

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 23:13

Ik denk dat het voor geen enkel paard fijn is om een te zwaar persoon op de rug te hebben. Het ene ras zal het makkelijker kunnen hebben dan het ander, maar prettig? Dat geloof ik niet. :Y)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 56 bezoekers