Zekerder paardrijden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Heukeltje

Berichten: 565
Geregistreerd: 30-12-10
Woonplaats: Middelharnis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 10:17

Caatje87 schreef:
Het is een combinatie van factoren. Ik trek me sowieso heel erg aan wat anderen vinden, dus als er veel mensen op de tribune zitten dan wil ik het goed doen.

Maar zo richting de winter als ze frisser worden, ben ik ook bang voor schrikreacties. Het debiele is dat mijn paard eigenlijk helemaal niet schrikkerig is. Maar als het druk is in de baan, of rondom de baan dan ben ik alles in de gaten aan het houden zodat er niet iets onverwachts gebeurt. Waardoor ik dus als een krant ga rijden..


Zo herkenbaar! Ik heb dat ook. Heb totaal geen schrikkerig paard maar omdat ik onzeker ben word mijn paard dat ook. Zou ook heel graag een oplossing willen voor dit probleem. Ik vermijd ook bepaalde hoeken van de bak en zie alles om me heen

Gestoorde paarden zijn uniek, gestoorde mensen jammer genoeg niet!


Heukeltje

Berichten: 565
Geregistreerd: 30-12-10
Woonplaats: Middelharnis

Re: Zekerder paardrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 11:13

Punz: Hier kan ik ook wel wat mee! Ik heb het ook niet zozeer met les, want dan heb ik het veel te druk maar vaak als ik zelf moet rijden.

Gestoorde paarden zijn uniek, gestoorde mensen jammer genoeg niet!

Heukeltje

Berichten: 565
Geregistreerd: 30-12-10
Woonplaats: Middelharnis

Re: Zekerder paardrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 12:16

Nou ik heb het in de zomer ook hoor alleen is mijn paard dan wat rustiger. Ze hangt heel erg aan andere paarden dus als ik in de zomer buiten rij en er gaan andere paarden naar de wei is ze heel kijkerig. Op momenten van spanning duik ik idd ook naar voren. Zo dom want zo geef je ze alle ruimte om wat te doen maar het gaat automatisch. Ik weet het allemaal wel maar mijn hersenen zenden niet de juiste signalen uit naar mijn ledematen whahaha 8)7

Gestoorde paarden zijn uniek, gestoorde mensen jammer genoeg niet!

Heukeltje

Berichten: 565
Geregistreerd: 30-12-10
Woonplaats: Middelharnis

Re: Zekerder paardrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 10:16

hihi ja aan het knuffelen ligt het bij mij ook niet

Gestoorde paarden zijn uniek, gestoorde mensen jammer genoeg niet!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 bezoekers