Bit vastpakken of hoofdschudden met rijden

Moderators: Coby, petraaken, C_arola, Dyonne, Apple

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 18:49

Ketly schreef:
Ik zit telkens het filmpje te bekijken en denk dan, wauw, wat een dier is het toch :o Zo leuk dat je na 5 jaar nog steeds onder de indruk kan zijn van je eigen paard! :+

Je hebt dan ook een echt leuk paard hoor. Ik snap goed dat SinneJ zegt dat je dr op de foto moet zetten. Je kan niet genoeg foto's hebben van zo'n dier (en filmpjes) :+

Heeft even geduurd, maar toch. Inmiddels is de sinds lang vermiste merrie terug gevonden. Lang leve bokt!
VERMIST!! KLIK HIER VOOR FOTO

Ketly

Re: Bit vastpakken of hoofdschudden met rijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-19 19:04

Haha ga haar de komende jaren nog heeeeel veel op de foto zetten! :+

gillian

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 19:49

Beetje flauw, deze reacties.
Ik hoop oprecht dat je met je training verder komt. Dat je paard niks mankeerd.

Dit zijn trainingsfotos van mijn paard. Op het eerst oog niks mis mee..helaas is dit niet het geval.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Superblij met m'n nieuwe Remedio zadel!!
Kijk hier voor een foto!!

SinneJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 19:54

@Gillian, dit ging niet over lachen met foto's nemen in het algemeen, maar om het verloop van het topic. Ik, en ik weet Babootje en Avalanche81 ook, ben van mening dat medisch alles uitgesloten moet worden als het met rijden niet snel genoeg opgelost geraakt. Het punt is; zodra TS het rijden veranderde, verminderde ook de problemen, dus ik denk dat dat nu niet aan de orde is.

Het was een mopje specifiek voor dit topic en ik zei zelf al dat het flauw was :o

Men mag nooit vergeten dat de dressuur er is voor het paard. Het paard is er niet voor de dressuur.

proven02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-19 06:05

Jeetje Ketly wat super leuk zeg! Ziet er echt heel fijn uit wat een verbetering. Ben super blij voor je!

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-19 10:53

Bedankt! :D

@Gillian, maar dan kan je toch overal wat achter zoeken? Elk paard dat gezond is kan wat mankeren, en als ik voel dat ze niet vooruit gaat of verbetert ga ik ook zeker haar doorlichten. Maar donderdagavond had ik echt een superfijn paard onder mijn kont en dat is gewoon genieten, na al die jaren maar wat aanmodderen.

Vanavond stap ik voor het eerst weer op sinds donderdag! Zaterdag was ze vrij, maar heb ik haar wel lekker even aan de longe laten lopen. Ze is zelf zo te zien ook lekker eigenwijs geworden na donderdag :+

(Geen rijtechnisch filmpje, gewoon een leuke :D)
https://vimeo.com/372329520

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-19 21:09

Vanavond een klein half uurtje gereden, ben gestopt omdat het zo lekker ging en wilde het niet forceren. We gaan hier mee verder en zo nu en dan zal ik eens een update plaatsen, maar wel minder vaak zodat we samen tijd hebben om te groeien. Ik wil iedereen bedanken voor alle tips, het meedenken en de positieve berichtjes. En natuurlijk ook het opbouwende kritiek! Ben er heel blij mee en heb er zó veel steun aan gehad <3

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 21:32

Fijn hoor! Ben benieuwd naar je updates!

Heeft even geduurd, maar toch. Inmiddels is de sinds lang vermiste merrie terug gevonden. Lang leve bokt!
VERMIST!! KLIK HIER VOOR FOTO

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 21:43

Super! Lekker stapje voor stapje :)

En ze kan lekker bewegen