4DimensionDressage - lotgenoten!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Agossie

Berichten: 16370
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-18 14:02

Wat ben ik blij dat ik dit topic gevonden heb! Ook ik heb 4DimensionDressage ontdekt, ruim 1,5 jaar geleden. Ik modderde al een tijd heen en weer tussen instructeurs en het klopte volgens mij gewoon niet... Het voelde gewoon niet goed. Tot ik een post las van 4DD. Wat een eye-opener! Het kwartje was gevallen, alle puzzelstukjes vielen op hun plek. Ik heb toen vrijwel direct contact opgenomen met Karin en vanaf dat moment is alles voor mij gaan lopen. Een aantal lessen later was mijn paard al positief veranderd, mijn zit al stukken beter (al ben ik er nog láng niet!) en mijn inspiratie enorm gegroeid. Ik had weer zin in rijden, in trainen.

Ook ik heb scheve ogen gehad, ze vonden het maar raar dat ik vooral op de linkerhand bleef rijden en de rechterteugel (zachte) zo aannam, maar na een tijdje begon op te vallen dat mijn paard een mooiere bovenlijn begon te krijgen.

Ik ben toen gaan kijken naar opleidingen hierin en heb mij opgegeven voor Revalidatietrainer Niveau 1, 2018. Ook ben ik naar een 3 daagse clinic gegaan in Laag Soeren waar ik mijn eerste les had van Rijkunst in Beweging (Tessa). Ook daar veel, heel veel, geleerd en een paard dat het allemaal zo ontzettend spannend vond! (We gingen hiervoor namelijk nauwelijks op pad)

Afgelopen januari ben ik begonnen met de opleiding en helaas is deze al bijna ten einde... (in januari mag ik examen doen!). Ik vind het geweldig en wil eigenlijk niet dat het klaar is. Daarom ga ik door met Niveau 2!

Ik zal in de toekomst ook les gaan geven, maar mijn hoofddoel is paarden te revalideren die problemen hebben, al dan niet met hulp van de eigenaar/ruiter.

Instructrice heeft ruimte voor nieuwe leerlingen. Stuur een pb voor meer informatie. (Regio Utrecht.)

"Wrede mensen noemen we beesten, maar we kunnen beter wrede beesten mensen noemen."


Agossie

Berichten: 16370
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 13:28

Nee, die zit van mij liet ook flink te wensen over... :roll: Gelukkig is die enorm verbeterd en dat merk ik ook aan mijn paard.

Ik volg ook lessen van Tessa en doe bij haar ook de Feldenkrais die ze geeft. Ik zie nu echt hoeveel mensen verkeerd zitten...

Mijn paard is enorm vooruit gegaan en ik hoop echt meer paarden te kunnen helpen.

orion456 schreef:
Wat leuk dat je het ook zo ontdekt hebt Agossie en zo enthousiast bent! Waar ga je les geven, in welke regio?
EN leer je in de opleiding nog veel nieuwe dingen? naast je eigen lessen bij Karin met je paard. Daar ben ik wel benieuwd naar namelijk.

Ja, voor mij was die eerste post die ik las van Karin echt een gevoel van 'eindelijk iemand gevonden die uit kan drukken wat ik al jaren voel". En nog veel meer!

In de opleiding leer ik echt veel meer! Gedrag, voeding, beoordelen van een paard (waar mogelijk problemen zitten), kijken, voelen, rijden, grondwerk, longeren, huisvesting, anatomie enzovoort. Inmiddels ben ik steeds meer geïnteresseerd in Myofascial Release Therapy bij paarden en zou ik daar veel meer mee willen doen en leren. Ik heb inmiddels een cursus/clinic gehad bij Hilde Roos en Laura Bonnes en pas het ook toe op mijn eigen paard en de paarden van een oud stalgenootje. Mijn paard is wordt veel zachter in haar lijf en gaat fijner bewegen hierdoor.

Ik zit zelf in de omgeving ten westen van Utrecht. Ik moet nog kijken hoe ver ik kan gaan met lesgeven en paarden in revalidatie nemen. Ik heb ook nog een baan waar ik nog even rekening mee moet houden. Het liefst zou het paard (of de paarden) die in revalidatie komt (komen) bij mij op stal komen te staan, al is dat (nog) niet de allerbeste manier van paarden houden, maar we komen een eind met wat we nu geboden krijgen, maar wil ook naar een stal in de buurt komen en een ruiter/eigenaar op eigen locatie intensief helpen.

Instructrice heeft ruimte voor nieuwe leerlingen. Stuur een pb voor meer informatie. (Regio Utrecht.)

"Wrede mensen noemen we beesten, maar we kunnen beter wrede beesten mensen noemen."

Agossie

Berichten: 16370
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 22:49

Sunora schreef:
Iemand weet van lesgevers in België?

Waar in België?
Ik weet er enkele, maar zou even de locaties moeten opzoeken.

Instructrice heeft ruimte voor nieuwe leerlingen. Stuur een pb voor meer informatie. (Regio Utrecht.)

"Wrede mensen noemen we beesten, maar we kunnen beter wrede beesten mensen noemen."

Agossie

Berichten: 16370
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: De Meern

Re: 4DimensionDressage - lotgenoten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 00:57

Dat is Jesper, volgens mij.kan een boefje zijn, hoor! Mooi karakter.

Instructrice heeft ruimte voor nieuwe leerlingen. Stuur een pb voor meer informatie. (Regio Utrecht.)

"Wrede mensen noemen we beesten, maar we kunnen beter wrede beesten mensen noemen."

Agossie

Berichten: 16370
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: De Meern

Re: 4DimensionDressage - lotgenoten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-19 23:57

Adgelopen vrijdag en zaterdag examen van Niveau 1 gedaan van de opleiding en ik ben geslaagd!! :D

Instructrice heeft ruimte voor nieuwe leerlingen. Stuur een pb voor meer informatie. (Regio Utrecht.)

"Wrede mensen noemen we beesten, maar we kunnen beter wrede beesten mensen noemen."

Agossie

Berichten: 16370
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: De Meern

Re: 4DimensionDressage - lotgenoten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 12:46

Dat is al een wat ouder artikel, maar zo goed!

Ik heb net een opmerking geplaatst bij een post van horses. nl op facebook. Dit promoot weer de trainingsmethodes van Gal en kornuiten, waar een paard met enorm weggedrukte rug een "onnatuurlijke beweger" wordt genoemd. Ik heb hierbij gezet dat die onnatuurlijke beweging wordt afgedwongen door de ruiter en refereer naar de verontwaardiging over de Tennessee Walking Horse.
Ik ben benieuwd hoeveel commentaar ik ga krijgen op deze post...

Ik heb inmiddels mijn eerste leerling lesgegeven en dat ging volgens mij hartstikke goed! Ik vond het ontzettend leuk om te doen.

Instructrice heeft ruimte voor nieuwe leerlingen. Stuur een pb voor meer informatie. (Regio Utrecht.)

"Wrede mensen noemen we beesten, maar we kunnen beter wrede beesten mensen noemen."


Agossie

Berichten: 16370
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: De Meern

Re: 4DimensionDressage - lotgenoten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 13:05

Ja, echt heel erg... Ik heb ook ongeveer hetzelfde gereageerd op bokt.nl op hetzelfde artikel. Staat bij Sportnieuws op de voorpagina...
Waar gaan we naartoe in de dressuur...

Instructrice heeft ruimte voor nieuwe leerlingen. Stuur een pb voor meer informatie. (Regio Utrecht.)

"Wrede mensen noemen we beesten, maar we kunnen beter wrede beesten mensen noemen."

Agossie

Berichten: 16370
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: De Meern

Re: 4DimensionDressage - lotgenoten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 12:46

Ik vind het nadeel van Equitopia dat het helemaal in het Engels is. Ze zijn fantastisch, maar niet iedereen snapt wat "Withers" (schoft) en "girth" (singel) enzo is. Zo zijn er nog veel meer Engelse termen die voor velen niet begrijpelijk zijn.
Zo bestaat "Stelling" niet in het Engels. Dat is vertaald naar "flexion at the core".

Je kan ook een fijne instructeur zoeken die volgens de 4dimensions les geeft. Dat zou in combinatie met het boek en de online cursus denk ik het best zijn.

Instructrice heeft ruimte voor nieuwe leerlingen. Stuur een pb voor meer informatie. (Regio Utrecht.)

"Wrede mensen noemen we beesten, maar we kunnen beter wrede beesten mensen noemen."

Agossie

Berichten: 16370
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: De Meern

Re: 4DimensionDressage - lotgenoten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 13:00

Ah! Oké. Ik heb het boek niet in het Engels gelezen en heel lang geleden gehoord wat de vertaling mogelijk zou kunnen worden, maar dat is inderdaad duidelijker. :D

Instructrice heeft ruimte voor nieuwe leerlingen. Stuur een pb voor meer informatie. (Regio Utrecht.)

"Wrede mensen noemen we beesten, maar we kunnen beter wrede beesten mensen noemen."

Agossie

Berichten: 16370
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: De Meern

Re: 4DimensionDressage - lotgenoten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-19 15:12

Ik kan alleen maar aanmoedigen om daar naartoe te gaan!

En je hoeft de naam nietmet puntjes te zetten, hoor. :D

Instructrice heeft ruimte voor nieuwe leerlingen. Stuur een pb voor meer informatie. (Regio Utrecht.)

"Wrede mensen noemen we beesten, maar we kunnen beter wrede beesten mensen noemen."

Agossie

Berichten: 16370
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-19 22:06

Wat leuk dat je bij de open dag bent geweest!

Ik ben inmiddels bezig met niveau 2 en het is zo gaaf! Ik geef nu ook les en behandel paarden aan de fascia. Op 8 juni is er een clinic bij mij op stal om kennis te maken en 10 juni is er een open dag bij Equi Smart in Abcoude.

Instructrice heeft ruimte voor nieuwe leerlingen. Stuur een pb voor meer informatie. (Regio Utrecht.)

"Wrede mensen noemen we beesten, maar we kunnen beter wrede beesten mensen noemen."

Agossie

Berichten: 16370
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 10:39

Cavaletto schreef:
Quote; “Probleem is dat veel mensen lekker lessen bij Miep van stal omdat Miep zelf Z is en dus wel weet hoe je een paard moet opleiden”
...en ik maar denken; ik heb nog nooit van die populaire Miep van Stal gehoord, wat flauw om een intructrice bij naam en toenaam te noemen en af te kraken..... Nu valt het kwartje pas :j :D

_O- _O-

Het gebeurt helaas erg veel, ook omdat deze 'Miep' vaak niet heel veel vraagt voor een les.
Ik ben zelf bereid om écht wel wat neer te leggen voor een écht goede les, ook als die les niet 'thuis' is. Het zal dan alleen dan wat minder frequent zijn, maar wel met veel huiswerk.

Ik hoop dat ik mijn leerlingen zo kan inspireren dat ze graag thuis aan het werk willen en dat ze kunnen zien dat een paard écht beter en fijner gaat lopen. Zo heb ik laatst een leerling haar paard eerst lekker los gemaakt (door middel van fascia release) nadat ze de week daarvoor in de sloot had gelegen. We zijn daarna lekker aan de hand aan de slag gegaan en deze tinkerdame voelde zich duidelijk lekkerder en liep fijner dan daarvoor. Ik word zo blij daarvan!

Instructrice heeft ruimte voor nieuwe leerlingen. Stuur een pb voor meer informatie. (Regio Utrecht.)

"Wrede mensen noemen we beesten, maar we kunnen beter wrede beesten mensen noemen."

Agossie

Berichten: 16370
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: De Meern

Re: 4DimensionDressage - lotgenoten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 17:00

Elvirawortel, op 8 juni is er een clinic bij mij op stal. Dat is in Harmelen. Het is theorie en practijk. Laat maar weten of je geïnteresseerd bent, en alle anderen ook, dan stuur ik wat meer info door. Het is een hele leuke laagdrempelige manier om even kennis te maken met de 4 dimensies.

Instructrice heeft ruimte voor nieuwe leerlingen. Stuur een pb voor meer informatie. (Regio Utrecht.)

"Wrede mensen noemen we beesten, maar we kunnen beter wrede beesten mensen noemen."

Agossie

Berichten: 16370
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 10:23

Ik wil toch even nieuw leven in dit topic brengen. :) Het is zo'n mooie ontwikkeling!

Inmiddels is er veel gebeurd bij 4DimensionDressage! De nieuwe opleidingen zijn in ontwikkeling en ik ben zelf een flink stuk verder met mijn Niveau 2 opleiding en met mijn beide paarden. Sam heb ik in revalidatie en Vyolita, mijn merrie, wordt steeds beter! Zo blij daarmee!
Inmiddels heb ik ook wat meer leerlingen waar ik echt vooruitgang zie. Heerlijk!

Onlangs is er een "4DD Bootcamp" geweest en dat was zo bijzonder! 5 deelnemers die na 2 dagen heel intensief trainen, zeer tevreden met een pakket huiswerk en geopende ogen huiswaarts gingen om daar verder te trainen. Supergaaf om daar bij te kunnen zijn.

Ook hebben we het verhaal gehoord van een paard dat door "professionele trainers" en dierenartsen was afgeschreven omdat hij bij het trainen gevaarlijk gedrag toonde. Hij loopt nu fantastisch en is helemaal gelukkig. Dit paard heeft, net als zo veel paarden, geschreeuwd, nee, gekrijst dat het hem zeer deed, dat het niet goed voelde hoe hij op de "normale", conventionele manier getraind werd. Hij was steeds "stout" en was inmiddels niet meer te rijden door zelfs de meest doorgewinterde trainers en het advies kwam om hem te laten inslapen. Het paard was 5 jaar... De dag dat dit zou gebeuren pakte de eigenaar tóch de telefoon naar 4DimensionDressage en Equicare Plus... Deze hebben de zaak aangenomen en het paard is één van de meest fantastische rijpaarden die ik heb gezien. Hij vindt het nu écht leuk om te trainen en heeft geen stap meer verkeerd gedaan. Er wordt naar hem gekeken en geluisterd.

Dít is dus één van de redenen waarom ik deze opleiding doe.

Hoe gaat het bij de anderen die volgens de 4 dimensies rijden?

Instructrice heeft ruimte voor nieuwe leerlingen. Stuur een pb voor meer informatie. (Regio Utrecht.)

"Wrede mensen noemen we beesten, maar we kunnen beter wrede beesten mensen noemen."

Agossie

Berichten: 16370
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-19 11:22

Ninx schreef:
Ik zou graag eens zo'n clinic/ bootcamp/ ponykamp (:-P) doen.... hihihi!

Maar er is in de regio Utrecht niet echt dat ik heb kunnen vinden. Heb nu mijn oog op Mireille den Hoed laten vallen. En eigenlijk lijkt zij toch wel min of meer hetzelfde te doen?


Mireille is inderdaad vergelijkbaar met 4Dimensions. :j Mireille is misschien iets commerciëler dan 4DimensionDressage, maar ik weet dat ze allebei vergelijkbaar lesmateriaal hebben. Verder ken ik Mireille niet qua lesgeven, ook ken ik haar programma niet, maar ik weet wel dat ik haar aardig vind. :D

Verder weet ik dat 4DimensionDressage er mee bezig is. Inmiddels zijn de data voor de nieuwe opleidingen in 2020 bekend en nu gaan ze de overige clinics en dergelijke plannen. Er is inmiddels een mooie nieuwe locatie gevonden waar ze een langdurige samenwerking mee aangegaan zijn in Hoevelaken. Ze zitten dus in de omgeving Utrecht.

Je kunt ook zelf iets organiseren! Als je een goede locatie hebt, kun je overleggen over data die mogelijk zijn. (je kunt me eventueel een pb doen, dan kan ik je misschien helpen met organiseren, als je dat zou willen).


orion456 schreef:
IK ben ook nog steeds groot fan. Paardrijden wordt er leuker van en minder frustrerend. En ik rij mijn paarden niet meer stuk. Ook fijn! Merk dat ze van het werk in de bak ook profijt hebben met buitenrijden. Pakken zelf hun balans daar ook op. Zo leuk om te merken.

Helaas nog niet zoveel kunnen lessen en leuke filmpjes ervan maken om hier te posten omdat ik zelf burn out had en minder in mn vel zat. Maar dat gaat steeds beter dus hoop dat wel weer te kunnen gaan doen.


Ai, orion456, dat klinkt heftig. Ik hoop dat je snel helemaal beter bent en lekker van je paarden kunt genieten.

Ik blijf ook nog steeds fan! Mijn merrie is zo enorm verbeterd! <3 Ze ziet er prachtig uit en loopt fantastisch. Ze wordt zelfs ingezet in de lessen van Karin voor internationale leerlingen!

Mijn ruin Sam is bijna klaar om onder het zadel te gaan. Heel spannend vind ik dat, maar ik denk zelf dat hij er beter van gaat worden. Ik heb wel wat filmpjes van hem aan de longe, maar die zijn niet heel representatief voor hoe hij is en waar we naartoe gaan, maar hij is al zo ontzettend veranderd!

Mijn ruin Sam... <3 Ik heb hem in april gekregen, mager, in zeer slechte conditie en heel veel stress en spanning in zijn lijf... Nu... Hij glanst, is mooi op gewicht, conditie gaat omhoog en ik heb gisteren op zíjn verzoek heerlijk met hem staan knuffelen... De staleigenaar van tegen de 80 loopt met hem om hem in het land te zetten en ik krijg steeds complimenten dat hij dit zo ontzettend braaf doet. Trots ben ik op hem. Helaas heeft hij Headshaking Syndrome. Ik weet nog niet waar het hoofdschudden vandaan komt, maar merk dat het met echte stress erger wordt. De momenten dat hij zijn verticale balans heeft, houdt het hoofdschudden op. Het zou ook nog lichamelijk kunnen ontstaan, maar eerlijk gezegd denk ik dat het een combinatie is. We hebben ook gedacht dat het misschien met pollen te maken heeft, maar hij heeft het met regenachtig weer niet minder dan in het voorjaar en de zomer. Hier ben ik nog erg zoekende in en ik ben er van overtuigd dat we het gaan oplossen voor hem!

Ik zal proberen binnenkort foto's te maken.

Instructrice heeft ruimte voor nieuwe leerlingen. Stuur een pb voor meer informatie. (Regio Utrecht.)

"Wrede mensen noemen we beesten, maar we kunnen beter wrede beesten mensen noemen."

Agossie

Berichten: 16370
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-19 15:23

Zo leuk! Ik mag weer gaan helpen bij het organiseren van een "Bootcamp" clinic in mei. De laatste keer was dat echt heel gaaf... zo veel geleerd toen. Het was toen heel intensief voor de deelnemers en ik kón ook meedoen, maar hoorde dat pas op het laatste moment en dat vond ik wat te kortdag. Ik wilde me een beetje voorbereiden. Daar heb ik nu een beetje spijt van... :o :=
Na zo'n weekend kan je echt even verder!

Instructrice heeft ruimte voor nieuwe leerlingen. Stuur een pb voor meer informatie. (Regio Utrecht.)

"Wrede mensen noemen we beesten, maar we kunnen beter wrede beesten mensen noemen."

Agossie

Berichten: 16370
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-19 23:57

Ninx schreef:
https://www.kvapaardenrevalidatie.nl/tr ... weekenden/

Er staan geen nieuwe data. Maar ik heb even een mail gestuurd met de vraag of er ih nieuwe jaar weer bb dagen georganiseerd worden.


Oh, goed dat je het meldt, ik help mee met de website van Karin en Tessa. Ik zal hier eens induiken.
Wie weet kan ik helpen met organiseren van BB-dagen in de nabije toekomst.
Uit ervaring weet ik dat die heel leerzaam zijn.
Overigens komt er wel ook weer zo'n Bootcamp aan, maar daarvoor moet je iets verder zijn in de 4 dimensies.

Instructrice heeft ruimte voor nieuwe leerlingen. Stuur een pb voor meer informatie. (Regio Utrecht.)

"Wrede mensen noemen we beesten, maar we kunnen beter wrede beesten mensen noemen."

Agossie

Berichten: 16370
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-19 11:25

Klopt, eind mei is het ook in Hoevelaken, maar dat is nog in de organisatiefase. Als jullie willen zal ik het event wel in de kalender zetten hier op Bokt. Het is echt pittig, maar zooooo leerzaam! Echt, ik ben bij de eerste geweest in Groenekan en zag de deelnemers vooruitgaan tijdens de lessen en ze konden echt met een stapel 'huiswerk' naar huis. Paarden werden er beter van en bij de mensen zag je de kwartjes vallen, echt helemaal top! En wat ik helemaal zo mooi vond, is het onderlinge respect voor elkaar, voor elkaars niveau, voor elkaars verbeterpunten en hoe het naar elkaar gebracht werd. Ik denk dat dit echt bij zo'n bootcamp hoort.

Ik weet dat er in België op 20 en 21 december ook een bootcamp is en ik dacht dat er 1 plek is vrijgekomen (maar weet niet zeker of die al gevuld is of niet). Dat is bij Kortrijk in de buurt. (Ik weet niet of er Belgische lezers zijn in dit topic).

Instructrice heeft ruimte voor nieuwe leerlingen. Stuur een pb voor meer informatie. (Regio Utrecht.)

"Wrede mensen noemen we beesten, maar we kunnen beter wrede beesten mensen noemen."

Agossie

Berichten: 16370
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: De Meern

Re: 4DimensionDressage - lotgenoten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-19 12:05

Ik ga eens kijken of ik kan overleggen en dan zullen we zien of er iets te organiseren is. :)
Ik zal jullie op de hoogte houden!

Instructrice heeft ruimte voor nieuwe leerlingen. Stuur een pb voor meer informatie. (Regio Utrecht.)

"Wrede mensen noemen we beesten, maar we kunnen beter wrede beesten mensen noemen."

Agossie

Berichten: 16370
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-19 23:24

Ik ga mijn best doen om het niet al te ver weg (in de tijd) te laten plaatsvinden. Ze zijn nu naar juli 2020 aan het kijken, maar ik begrijp dat dit voor velen wel nog heel lang duurt, dus ik ga voor jullie aan de slag om het eerder te organiseren.

Ik zal ook even een lijstje maken van de geïnteresseerden hier. Dus als je geïnteresseerd bent, laat het me even weten. Ik kan dat meenemen in het overleg met Karin en de (andere) instructeurs en de locatie.

Houd wel rekening met de kosten. Je krijgt: véél les in 1 uur; theorie; zitlessen én je kijkt mee bij de anderen zodat je daar zelf ook weer van kan leren.

De locatie zou inderdaad Hoevelaken zijn en naast de instructeurs moet ook de locatie ruimte in de agenda hebben.

Instructrice heeft ruimte voor nieuwe leerlingen. Stuur een pb voor meer informatie. (Regio Utrecht.)

"Wrede mensen noemen we beesten, maar we kunnen beter wrede beesten mensen noemen."

Agossie

Berichten: 16370
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-20 18:29

Odetje92 schreef:
Ik heb deze week de BB dagen bijgewoond, ik vond het fantastisch en veel, mijn hoofd zit vol aan informatie die ik nu nog niet kan laten landen, er moeten dus nog wat kwartjes gaan vallen en heb daarom maar meteen het boek ook besteld

Vond het heel mooi om onze diverse groep zo enthousiast te zien en wat we gebeurde met de paarden/pony's

Laat maar weten als je vragen hebt. Ik kan veel voor je antwoorden.

Het is echt fantastisch om te zien hoe de paarden in korte tijd verbetering laten zien.

Houd vooral de pagina van 4Dimensiondressage en Equicare Plus in de gaten.

Instructrice heeft ruimte voor nieuwe leerlingen. Stuur een pb voor meer informatie. (Regio Utrecht.)

"Wrede mensen noemen we beesten, maar we kunnen beter wrede beesten mensen noemen."

Agossie

Berichten: 16370
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: De Meern

Re: 4DimensionDressage - lotgenoten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 16:11

Sorry, mensen, dat is deels een beetje mijn schuld dat de website niet goed is bijgehouden. Ik ben echt even niet beschikbaar om veel te doen, omdat ik mijn arm gebroken heb, waar ik aan geopereerd moet worden.

Vergis je niet in de bootcamp! Die is zwaar, maar o, zo gaaf! Eind mei is er ook een bootcamp in Hoevelaken (als de locatie nog beschikbaar is).

Odetje92 schreef:
Dankjewel Agossie!

Ik heb meteen een les geboekt bij Emma, die Karin assisteerde afgelopen dagen en me meteen ingeschreven voor de bootcamp *\o/*

Emma is super! Net als Carmen. daar ga je veel plezier aan beleven.

Instructrice heeft ruimte voor nieuwe leerlingen. Stuur een pb voor meer informatie. (Regio Utrecht.)

"Wrede mensen noemen we beesten, maar we kunnen beter wrede beesten mensen noemen."

Agossie

Berichten: 16370
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-20 12:17

Op 4 april had ik examen van de opleiding Revalidatietrainer voor Paarden, Niveau 2. Helaas heb ik maar één onderdeel kunnen meemaken, maar dat was wel een succesvol onderdeel!

De reden dat ik maar met één onderdeel mee kon doen is omdat ik op 4 maart mijn onderarm op meerdere plekken hen gebroken met daarbij een radiusluxatie. Mijn rechterarm, mijn schrijfarm. Helaas gaat lang typen gewoon nog niet, schrijven ook niet, en het theoretische deel van het examen bevatte veel typwerk. Het examen was helemaal digitaal en via Zoom.

Het tweede onderdeel was een presentatie van de revalidatiepaarden van alle leerlingen van de opleiding. Alle paarden die in deze opleiding in revalidatie zijn, zijn er allemaal fantastisch op vooruit gegaan.
Hieronder een collage met enkele foto's van de (voor mij oh zo duidelijke) verschillen van voor en tijdens of na revalidatie. Het bovenste paard is mijn paard Sam. De eerste foto is van maart 2019, de tweede is van september 2019. Zo snel kan het gaan... Sam en ik zijn er nog lang niet, helemaal omdat de revalidatie sinds 1 februari stil ligt, maar we gaan zo ontzettend vooruit!

Als jullie vragen hebben over de foto of andere vragen, stel ze gerust!

Afbeelding

Instructrice heeft ruimte voor nieuwe leerlingen. Stuur een pb voor meer informatie. (Regio Utrecht.)

"Wrede mensen noemen we beesten, maar we kunnen beter wrede beesten mensen noemen."

Agossie

Berichten: 16370
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 21:16

Volgens mij zijn er meer in België en er zijn instructeurs die lesrondes doen. Je zou ze eens kunnen contacten om te vragen naar de mogelijkheden.

Instructrice heeft ruimte voor nieuwe leerlingen. Stuur een pb voor meer informatie. (Regio Utrecht.)

"Wrede mensen noemen we beesten, maar we kunnen beter wrede beesten mensen noemen."

Agossie

Berichten: 16370
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: De Meern

Re: 4DimensionDressage - lotgenoten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 22:37

Ik weet dat er heel binnenkort een clinic op Terschelling is. Die in België zit meer dan vol. Er is er ook wel eens één in Noord-Holland.

Ik zou in principe ook wel leuk vinden om bijvoorbeeld les te geven (theorie en praktijk) tijdens een (soort) bootcamp, maar dan moet iemand dat organiseren en dan is ongeveer 6 deelnemers het mooist. Als daar interesse voor is, wil ik dus wel graag meewerken. Eventueel een keer in de zomervakantie?

Instructrice heeft ruimte voor nieuwe leerlingen. Stuur een pb voor meer informatie. (Regio Utrecht.)

"Wrede mensen noemen we beesten, maar we kunnen beter wrede beesten mensen noemen."


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 bezoekers