Fotograaf/fotografe gezocht

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

BusyMissy

Fotograaf/fotografe gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-25 07:49

Mijn beste vriendin heeft in januari een herseninfarct gehad waardoor zij gehandicapt is geraakt en niet meer kan paardrijden. Zij verzorgde en reed altijd mijn oudste fokmerrie (nu 27,5 jaar oud).
Inmiddels begint deze merrie ook flink slijtage te vertonen en we verwachten dat we binnenkort afscheid van haar moeten gaan nemen.
Mijn vriendin is in november jarig en ik zou het heel leuk vinden om haar als herinnering aan alle fijne uren die we met de paarden door hebben mogen brengen, als kado een fotoshoot te geven met "haar" oude merrie.
Wie weet er iemand in mijn omgeving (wij wonen vlakbij de Efteling) die ik hiervoor kan benaderen?
Hoor het graag!

BusyMissy

Re: Fotograaf/fotografe gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-25 12:36

Ik geef dit even een schopje. Weet er iemand een paardenfotograaf/fotografe in midden Brabant die ik hiervoor zou kunnen benaderen?

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-25 12:38

Niet in Brabant nee. Ik woon best ver weg dus dan heb je ook beste reiskosten.

BusyMissy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-25 15:04

Bedankt voor je reactie Bellatrix
Ik heb zojuist via pb een heel mooi aanbod gekregen.
Dus hoop dat we iets gepland kunnen krijgen.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-25 15:06

Oh top!
Fijn! :D

FNVN

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-25 11:02

BusyMissy schreef:
Mijn beste vriendin heeft in januari een herseninfarct gehad waardoor zij gehandicapt is geraakt en niet meer kan paardrijden. Zij verzorgde en reed altijd mijn oudste fokmerrie (nu 27,5 jaar oud).
Inmiddels begint deze merrie ook flink slijtage te vertonen en we verwachten dat we binnenkort afscheid van haar moeten gaan nemen.
Mijn vriendin is in november jarig en ik zou het heel leuk vinden om haar als herinnering aan alle fijne uren die we met de paarden door hebben mogen brengen, als kado een fotoshoot te geven met "haar" oude merrie.
Wie weet er iemand in mijn omgeving (wij wonen vlakbij de Efteling) die ik hiervoor kan benaderen?
Hoor het graag!

Heb je al iemand gevonden?

BusyMissy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-25 11:08

Ja, we zijn enorm fijn geholpen door een Bokker. Weet niet of zij haar naam genoemd wil hebben hier, maar dat kan ze dan zelf doen.
Gisteren hebben we bij prachtig weer een fotoshoot gehad. Het was af en toe best emotioneel, maar vooral heel mooi en fijn.
De eerste paar foto's hebben we al binnen, we zijn nu al blij verrast daarmee.

FNVN

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-25 11:12

BusyMissy schreef:
Ja, we zijn enorm fijn geholpen door een Bokker. Weet niet of zij haar naam genoemd wil hebben hier, maar dat kan ze dan zelf doen.
Gisteren hebben we bij prachtig weer een fotoshoot gehad. Het was af en toe best emotioneel, maar vooral heel mooi en fijn.
De eerste paar foto's hebben we al binnen, we zijn nu al blij verrast daarmee.

Oh heel fijn!
(Ik ben een fotograaf net over de grens in België. Mocht je nog eens iemand nodig hebben )

BusyMissy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-25 12:42

Ik houd het in gedachten voor de toekomst!