Hallo! Voor vrienden met een Percheron (Toos) ben ik op zoek naar een hoefsmid die graag paarden beslaat van 900 kilo en meer. Ivm artrose en hoefkraakbeenverbening zal dit met special beslag moeten. Weten jullie iemand? Liefst regio midden Nederland want het leven is al duur genoeg.
Dank en zompige kusjes van Toos!
The nights are long, but the years are short when you're alive
Ik was vergeten erbij te melden dat de hoefsmid beschikking moet hebben over zo'n ingesloten box waar ze in kunnen worden gezet, weten jullie of bovenstaande smeden dat hebben?
The nights are long, but the years are short when you're alive
De Tonnemaker... die beslaat bij ons ook de belgen. Beschikt over een eigen hoefstal en komt op locatie.
Henri Gijzen is ook een optie. Zelf geen ervaring mee maar weet dat hij door het hele land de trekpaarden beslaat met hoefstal. Zonder hoefstal zijn ook maar heel weinig hoefsmeden die het doen vanwege behoud van lijf en leden.
Ik was vergeten erbij te melden dat de hoefsmid beschikking moet hebben over zo'n ingesloten box waar ze in kunnen worden gezet, weten jullie of bovenstaande smeden dat hebben?
Ik weet dat Frank en Stef vroeger wel samen op de Blaricumse dag van het werkpaard stonden met zo'n box. Hoe mobiel dienis, weet ik niet en of ze die überhaupt zomaar tot hun beschikking hebben weet ik ook niet.
Je kan ze altijd even bellen natuurlijk
..........Mara......... ......Nash (Z1+5).... Volg ons op instagram!@haflingers.nash.and.mara