felicity schreef:Ik lees ook mee.
Ik zit er ook aan te denken om er een aan te schaffen. En dan voornamelijk voor het dressuurmatig aan de hand werken en rijden.
Ik heb alleen nog nooit zo'n ding in mijn handen gehad laat staan hoe ik weet hoe het werkt.
Hoe werkt het? Stuurt de Pivo,je telefoon aan om je te paard te volgen en in te zoomen of filmt de pivo ?
En hoe volgt hij je paard?
Suikerspinda schreef:MarloesHJ schreef:Het maakt tegenwoordig wel uit als je hem nu nieuw koopt of je rood of zilver koopt. Bij rood is horse tracking niet beschikbaar.
Oh, wat vreemd. Dat wist ik niet! Hoe kan het dan dat ik het met mijn rode Pivo wel nog heb? De app is toch hetzelfde?
VogeltjeM schreef:Ik heb de silver (al een aantal jaar). Hij werkt super, heb iedere week les via de meet-functie. Kan dan via de oortjes met mijn instructrice praten en als hij mij kwijt mocht zijn, dan kan zij de camera bedienen via pijltjes om mij weer te vinden. Ondertussen kan ik zelfs in de regen rijden: pivo in een boterhamzakje en waterdicht hoesje voor je telefoon. Tip bij harde wind: statief ingraven, anders kan je hem telkens opnieuw overeind zetten
Met grondwerk vind ik hem wat minder fijn, bij mij gaat de pivo dan steeds uit. Waarschijnlijk omdat ik dan vooral op de volte en/of op één plek werk, waardoor de pivo niet echt hoeft te bewegen en op stand-by gaat oid? In ieder geval verliest hij dan steeds connectie.
BrankaZ schreef:VogeltjeM schreef:Ik heb de silver (al een aantal jaar). Hij werkt super, heb iedere week les via de meet-functie. Kan dan via de oortjes met mijn instructrice praten en als hij mij kwijt mocht zijn, dan kan zij de camera bedienen via pijltjes om mij weer te vinden. Ondertussen kan ik zelfs in de regen rijden: pivo in een boterhamzakje en waterdicht hoesje voor je telefoon. Tip bij harde wind: statief ingraven, anders kan je hem telkens opnieuw overeind zetten
Met grondwerk vind ik hem wat minder fijn, bij mij gaat de pivo dan steeds uit. Waarschijnlijk omdat ik dan vooral op de volte en/of op één plek werk, waardoor de pivo niet echt hoeft te bewegen en op stand-by gaat oid? In ieder geval verliest hij dan steeds connectie.
Ben wel nieuwsgierig want ik heb een Pivo silver die ik meer wil gaan gebruiken.
Moet de instructeur ook de Pivo app installeren? Deze wil bij mij n.l. alleen opstarten als ik de pod connect met mijn telefoon. Dus nieuwsgierig hoe dit werkt want het lijkt mij erg handig om in de toekomst met mijn instructrice te gaan gebruiken.
Gebruikers op dit forum: Ubermetrics en 1 bezoeker