Surprise stables Utrecht Bodegraven de Meern

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
karrepaard
Berichten: 8
Geregistreerd: 29-01-23

Surprise stables Utrecht Bodegraven de Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-23 20:02

Wie heeft er ervaringen met paarden die te koop aangeboden worden bij Surprise stables ?? In Utrecht, Bodegraven of de Meern. Ik zet deze 3 adressen erbij, omdat ze volgens mij alledrie de adressen gebruiken.

Heeft iemand hier ooit een paard of pony gekocht, en wat zijn jullie ervaringen ??

Vriendelijke groet,
karrepaard

Dorien66

Berichten: 1652
Geregistreerd: 06-09-04
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-23 20:06

Gebruik de zoekfunctie hier op bokt, geeft een paar resultaten.

Narcissa
Berichten: 3047
Geregistreerd: 29-03-15

Re: Surprise stables Utrecht Bodegraven de Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-23 20:39

Als je iets koopt daar, goed laten keuren inclusief bloed trekken.

Wij hebben er onwetend een paard aan verkocht :( Deden zich voor als een gezin en we zijn er helaas ingetrapt.

Paard dat we verkochten was van mijn vriend. In de bak goed te rijden, wel door een gevorderde ruiter want ze was niet de genakkelijkste. Buiten ging er een knop om en was er geen houden meer aan. Nihil controle, echt levensgevaarlijk gewoon (is zelfs een keer zo een vrij drukke straat opgelopen, wonder dat er toen geen ongelukken zijn gebeurd)

Paard is met het gehele, eerlijke verhaal verkocht. Ook duidelijk in de advertentie en daarna mondeling verteld dat ze écht niet geschikt was voor buitenritten.
Binnen een week stond ze te koop als "ideaal familiepaardje, braaf op buitenrit" :(

karrepaard
Berichten: 8
Geregistreerd: 29-01-23

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-23 08:06

Dank je wel voor je reactie !!! Ik twijfel zelf ook heel erg, en mede door dit soort reacties wordt mijn gevoel versterkt. Vervelend voor jullie, maar wel goed dat andere mensen dit lezen.

Heel erg bedankt, veel groetjes van Dorine