Ervaringen manege Schoteroog

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Angel_89
Berichten: 23
Geregistreerd: 12-01-14

Ervaringen manege Schoteroog

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-23 21:25

Ik ben even benieuwd of er mensen ervaring hebben met manege Schoteroog, hoe de lessen zijn, de mensen, de sfeer, paarden en manier van omgaan met enz.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-23 22:21

In Haarlem toch?
Daar heb ik 20 jaar geleden mijn lieve Robin S gekocht <3

Robin was daar ooit aangekocht als manegepaard en vervolgens 3 jaar van een meisje daar geweest. Als al hun manegepaarden zo zijn maken ze wel werk van goede paarden aankopen hoor!

Wat ik persoonlijk een minpuntje vond destijds waren de (binnen)stallen (hadden geen mogelijkheid om hoofd over de deur te hangen), en in die tijd gingen de paarden enkel tijdens de zomer het land op.

Geloof dat ze inmiddels wel paddocks hebben dat moet je eens checken. Hoe de paarden nu gehouden worden, geen idee. De paardenwereld is hard veranderd in 20 jaar :)

Wat me meest is bijgebleven is de super gezellige en leuke sfeer van de pensionklanten onderling! Echt een goede vibe. Enkele jaren geleden ook even contact opgenomen met de uitbater, super vriendelijk contact +:)+

Helaas dus geen recente info, maar wel een positieve ervaring.

Angel_89
Berichten: 23
Geregistreerd: 12-01-14

Re: Ervaringen manege Schoteroog

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-23 22:33

Is het nog wel dezelfde eigenaar/familie die er zit?
Volgens mij idd een hoop verbeterd, idd met paddocks nu, al heb ik geen idee of en hoelang ze erin staan en de stallen heb ik even geen beeld bij.

Vooral benieuwd naar de kwaliteit van les, paarden en of de mensen een beetje oke zijn en sfeer goed :)

Wellicht nog anderen met recente ervaring.
Kan uiteraard gaan kijken maar het is vaak toch heel anders als je er een tijdje loopt dan een middagje kijken..

Anoniem

Re: Ervaringen manege Schoteroog

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-23 22:41

Het is wel een bezoekje waard, gezellige kantine dus je kan er een uitje van maken ;-)

Ik hoop dat je hier inderdaad recente ervaringen krijgt!

Ben je op zoek naar pensionstal of naar manegeles? :)