Pensionstal Hoogland Nieuwekerk aan de ijssel

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
__Robijn__

Berichten: 2908
Geregistreerd: 26-04-06

Pensionstal Hoogland Nieuwekerk aan de ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-23 23:32

Ik vroeg mij af of er ervaringen zijn met pensionstal Hoogland in nieuwekerk aan de ijssel.

Ik ben opzoek naar een stal in deze omgeving waar ze voldoende voeren en buiten komen.
Mocht iemand nog andere kleine stalletjes weten of bij iemand aan huis hoor ik het graag :)

mcjv

Berichten: 2161
Geregistreerd: 10-05-11
Woonplaats: Rotterdam

Re: Pensionstal Hoogland Nieuwekerk aan de ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-23 00:27

Hoogland ken ik niet buiten dat ik de naam ken en weet waar het is, maar ik sta zelf op een hele fijne stal aan de andere kant van de a20. Kleinschalig met veel weidegang in de zomermaanden en paddock in de winter. Fijne faciliteiten ook. Ik sta er al bijna 7 jaar met heel veel plezier. :) Als je meer wilt weten stuur me vooral een pb.

__Robijn__

Berichten: 2908
Geregistreerd: 26-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-23 08:11

mcjv schreef:
Hoogland ken ik niet buiten dat ik de naam ken en weet waar het is, maar ik sta zelf op een hele fijne stal aan de andere kant van de a20. Kleinschalig met veel weidegang in de zomermaanden en paddock in de winter. Fijne faciliteiten ook. Ik sta er al bijna 7 jaar met heel veel plezier. :) Als je meer wilt weten stuur me vooral een pb.


Bedankt ik heb je een pb gestuurd

merelb2001
Berichten: 6
Geregistreerd: 20-12-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-23 14:31

Ik vind dat ze bij stal hoogland weinig hooi krijgen ze krijgen een halve plak uitgeschud zodat het veel lijkt iedereen moet daar bij voeren met eigen hooi ook in de winter moet je samen buiten en binnen zetten maar moet altijd iemand bij zijn! Sommige komen niet elke dag dus komen ze weinig buiten vind ik zelf ook de eigenaren hebben weinig tot geen verstand van paarden en ook een kort lontje als er iets is het is net waar je naar op zoek ga in de zomer staan ze wel 24/7 buiten maar moet wel zelf de waterbakken vullen en afspreken maar als je hier doorheen kan kijken is het wel een leuke stal bak is ook prima te doen

__Robijn__

Berichten: 2908
Geregistreerd: 26-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-23 16:34

merelb2001 schreef:
Ik vind dat ze bij stal hoogland weinig hooi krijgen ze krijgen een halve plak uitgeschud zodat het veel lijkt iedereen moet daar bij voeren met eigen hooi ook in de winter moet je samen buiten en binnen zetten maar moet altijd iemand bij zijn! Sommige komen niet elke dag dus komen ze weinig buiten vind ik zelf ook de eigenaren hebben weinig tot geen verstand van paarden en ook een kort lontje als er iets is het is net waar je naar op zoek ga in de zomer staan ze wel 24/7 buiten maar moet wel zelf de waterbakken vullen en afspreken maar als je hier doorheen kan kijken is het wel een leuke stal bak is ook prima te doen



Dat is allemaal geen probleem voor mij. Ik kan zelf in de winter buiten zetten. 24/7 klinkt wel top.
Ik ga gewoon eens kijken