Spaanse rijschool Wenen: bezoek waard?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Karlijnxxx
Berichten: 1419
Geregistreerd: 09-07-10

Spaanse rijschool Wenen: bezoek waard?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-23 19:11

Wij zijn binnenkort in Wenen. We kunnen een performance boeken van de Spaanse rijschool. Nu vind ik het lastig wat ik mag verwachten? Hebben jullie ervaringen? Is het waard om 1e klas te gaan zitten (150 pp?). Zie je veel (minder)/ mis je veel op de galerie (aan de zijkanten)?

Ik hoor het graag !

Groet!

Christiene
Berichten: 7716
Geregistreerd: 18-11-04

Re: Spaanse rijschool Wenen: bezoek waard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-23 19:31

Ik heb met de training gekeken vanaf de zijkanten jaren terug noet de show. Daar kon ik het prima zien. Weet alleen niet of dat dezelfde bak is.

AnnetteFlame

Berichten: 1442
Geregistreerd: 31-07-13

Re: Spaanse rijschool Wenen: bezoek waard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-23 20:05

Ik ben er in Januari geweest, het is leuk en mooi maar ik zou er geen 150 voor betalen, wij zaten lagere rang en dat was net zo goed te zien

musiqolog
Berichten: 3332
Geregistreerd: 14-08-12
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-23 20:16

Ik was er in 2019. Ik stond er op een soort balkon voor een best flinke prijs. Ik heb er genoeg van gezien; als je niet zo lang bent en er staat iemand voor je is dat waarschijnlijk anders.

Maar stiekem was het mooiste moment wel van tevoren, toen we buitenom naar onze plaatsen liepen en de ruiters met hun lippizaners net voorbij kwamen. Toen kon ik ze bijna aanraken en ik moest me echt wel een beetje inhouden om dat niet te doen...

Of het een bezoek waard is, is natuurlijk aan jou. Maar als paardenliefhebber naar Wenen gaan en de Rijschool overslaan, dat is toch bijna als Parijs bezoeken en de Eiffeltoren links laten liggen. Sommige dingen doe je gewoon.