stalling gezocht kop NH

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Annyeong1
Berichten: 6
Geregistreerd: 11-03-23

stalling gezocht kop NH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-23 23:17

Hoi Bokt,

Mijn eerste topic op dit forum en alvast sorry als ik wat verkeerd doe, spreek me daar ook maar gewoon op aan zodat ik het daarna niet meer fout doe :j .
Ik weet dat hier meerdere topics over zijn, maar na een tijdje zijn ze meestal wel “vervallen“ en is er bij de meeste geen plek meer, dus ik vraag het opnieuw:

Ik ben opzoek naar (het liefst) 24/7 buiten stalling in de omgevingen; Julianadorp/Den helder/Anna Paulowna/Breezand.
Iets met een stal mag ook gewoon genoemd worden.

Ik heb geen strenge eisen, ik zou alleen uitrijmogelijkheid wel fijn vinden!
Maar alles mag aangeboden worden.

Ik ben bekend met de grotere stallen;
Bruin, Noot, Tesselaar

Richtprijs €200 t/m €325

Dus mocht u wat weten, mag u mij altijd een pb sturen of reageren!

Alvast bedankt :)

Annyeong1
Berichten: 6
Geregistreerd: 11-03-23

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-23 08:50

Niemand?

Cheminee
Berichten: 1476
Geregistreerd: 22-02-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-23 09:35

Je noemt bijna alles wel op denk ik… er zijn nog wel wat particulieren maar dat is echt zoeken naar een speld in een hooiberg….

24/7 buiten is ook wel een dingetje met onze natte bodem.

Aan de zwarte weg zit wel een boerderijtje (oude E.zon) waar ze volgens mij een paddock Paradise gingen maken

Ik sta bij stal Fleur in oudesluis. Daar staan ze in de zomer wel 24/7 buiten maar daar zijn de uitrijmogelijkheden nihil en in mijn ogen ook levens gevaarlijk. Er gaan wel wat meiden regelmatig naar buiten, mij niet gezien

lnvdh
Berichten: 956
Geregistreerd: 01-07-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-23 10:25

Ik woon in Den Helder en ken zo n beetje alle stallen hier in de omgeving.
Aan Manege met binnenbak heb je idd bruin en noot. Zonder binnenbak heb je Tesselaar. Je heb in Den helder nog Tol stables Weet niet of ze plek hebben en verder een paar kleine particulieren stalletjes maar die zitten momenteel allemaal vol. Vlakbij het AZC zit nog een stal erfprins die een tijdje geleden wel plek had maar weet niet of die inmiddels vergeven zijn. Die hadden we een box maar volgens mij ponymaat, Weet niet hoe groot je pony/paard is? Ook gaan ze hier nachts op stal
Ik weet niet op wat voor termijn je plek zoekt?
Aan de lange vliet zit Anita wessels, zij adverteert soms met dat ze plek heeft.maar ook daar op stal snachts
In Anna Paulowna weet ik een stal die plek heeft per 1 april met buitenbak deze zit aan de Zwinweg. maar hier komen ze ook op stal nachts en de uitwijkmogelijkheden zijn er wel maar vnl polderweggetjes.

Een goeie 24/7 plek is hier idd erg lastig en als ze er zijn zijn ze vaak vol. In Julianadorp weet ik ook nog wel 2 plekjes maar die zijn momenteel ook vol ( 1 heeft er soms plek voor een shetlander)
Breezand ben ik niet zo bekend mee en in Anna Paulowna heb je mss wel meer kans op slagen daar zitten wat meer stallen maar daar ben ik verder niet zo bekend

Annyeong1
Berichten: 6
Geregistreerd: 11-03-23

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-23 10:30

lnvdh schreef:
Ik woon in Den Helder en ken zo n beetje alle stallen hier in de omgeving.
Aan Manege met binnenbak heb je idd bruin en noot. Zonder binnenbak heb je Tesselaar. Je heb in Den helder nog Tol stables Weet niet of ze plek hebben en verder een paar kleine particulieren stalletjes maar die zitten momenteel allemaal vol. Vlakbij het AZC zit nog een stal erfprins die een tijdje geleden wel plek had maar weet niet of die inmiddels vergeven zijn. Die hadden we een box maar volgens mij ponymaat, Weet niet hoe groot je pony/paard is? Ook gaan ze hier nachts op stal
Ik weet niet op wat voor termijn je plek zoekt?
Aan de lange vliet zit Anita wessels, zij adverteert soms met dat ze plek heeft.maar ook daar op stal snachts
In Anna Paulowna weet ik een stal die plek heeft per 1 april met buitenbak deze zit aan de Zwinweg. maar hier komen ze ook op stal nachts en de uitwijkmogelijkheden zijn er wel maar vnl polderweggetjes.

Een goeie 24/7 plek is hier idd erg lastig en als ze er zijn zijn ze vaak vol. In Julianadorp weet ik ook nog wel 2 plekjes maar die zijn momenteel ook vol ( 1 heeft er soms plek voor een shetlander)
Breezand ben ik niet zo bekend mee en in Anna Paulowna heb je mss wel meer kans op slagen daar zitten wat meer stallen maar daar ben ik verder niet zo bekend


bedankt voor je reactie! Ik ben idd bekend met de meeste stallen die je opnoemt.
Ik geloof dat ze bij erfprins ‘s winters niet buiten komen toch? Of heb ik dat verkeerd begrepen :=

lnvdh
Berichten: 956
Geregistreerd: 01-07-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-23 13:40

Annyeong1 schreef:
lnvdh schreef:
Ik woon in Den Helder en ken zo n beetje alle stallen hier in de omgeving.
Aan Manege met binnenbak heb je idd bruin en noot. Zonder binnenbak heb je Tesselaar. Je heb in Den helder nog Tol stables Weet niet of ze plek hebben en verder een paar kleine particulieren stalletjes maar die zitten momenteel allemaal vol. Vlakbij het AZC zit nog een stal erfprins die een tijdje geleden wel plek had maar weet niet of die inmiddels vergeven zijn. Die hadden we een box maar volgens mij ponymaat, Weet niet hoe groot je pony/paard is? Ook gaan ze hier nachts op stal
Ik weet niet op wat voor termijn je plek zoekt?
Aan de lange vliet zit Anita wessels, zij adverteert soms met dat ze plek heeft.maar ook daar op stal snachts
In Anna Paulowna weet ik een stal die plek heeft per 1 april met buitenbak deze zit aan de Zwinweg. maar hier komen ze ook op stal nachts en de uitwijkmogelijkheden zijn er wel maar vnl polderweggetjes.

Een goeie 24/7 plek is hier idd erg lastig en als ze er zijn zijn ze vaak vol. In Julianadorp weet ik ook nog wel 2 plekjes maar die zijn momenteel ook vol ( 1 heeft er soms plek voor een shetlander)
Breezand ben ik niet zo bekend mee en in Anna Paulowna heb je mss wel meer kans op slagen daar zitten wat meer stallen maar daar ben ik verder niet zo bekend


bedankt voor je reactie! Ik ben idd bekend met de meeste stallen die je opnoemt.
Ik geloof dat ze bij erfprins ‘s winters niet buiten komen toch? Of heb ik dat verkeerd begrepen :=


ja hoor ze komen gewoon buiten in de winter zover ik weet. Je kan der opzoeken op Facebook en mss vragen of er überhaupt nog plek is? ik weet dat de stallen niet groot zijn. de plek ansich is prima voor buitenrijden

Coby
Moderator Informatief
May the horse be with you!
The one and only

Berichten: 15452
Geregistreerd: 01-07-03
Woonplaats: Jubbega

Re: stalling gezocht kop NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-23 17:42

Gezien de vraag naar een bedrijf verplaatst ik dit topic naar ED.

Annyeong1
Berichten: 6
Geregistreerd: 11-03-23

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-23 22:25

Cheminee schreef:
Je noemt bijna alles wel op denk ik… er zijn nog wel wat particulieren maar dat is echt zoeken naar een speld in een hooiberg….

24/7 buiten is ook wel een dingetje met onze natte bodem.

Aan de zwarte weg zit wel een boerderijtje (oude E.zon) waar ze volgens mij een paddock Paradise gingen maken

Ik sta bij stal Fleur in oudesluis. Daar staan ze in de zomer wel 24/7 buiten maar daar zijn de uitrijmogelijkheden nihil en in mijn ogen ook levens gevaarlijk. Er gaan wel wat meiden regelmatig naar buiten, mij niet gezien


Bedankt voor je reactie!
Aan het begin van de zwarteweg? die met een buitenbak?

Jet

Berichten: 11997
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-23 22:42

De oude stal van E. Zon zit aan de Scheidingsvliet, op het doodlopende stuk. Als je vanaf 't Zand komt zeg maar, is het de eerste stal aan de linkerkant.
Verderop aan die weg heb je rechts volgens mij Bos nog, maar geen idee hoe het er daar aan toe gaat nu.

Wat jij bedoelt op de Zwarteweg met eerste stal is van privémensen.

Verder zou ik het niet durven zeggen waar er plek is en wat aan jouw ( normale) eisen voldoet.

Annyeong1
Berichten: 6
Geregistreerd: 11-03-23

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-23 00:23

Is iemand hier bekend met stal blankenstijn in Callantsoog?
Ik kan er weinig tot niks over vinden, maar betwijfel ook of het echt een pension is (lijkt me niet als er zo weinig over te vinden is), maar zag de naam voorbij komen in een ouder topic dus was wel benieuwd!

Jet

Berichten: 11997
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-23 00:51

Dat zit naast Ronald Bos, die ook een minicamping heeft, net als degene van E. Zon. Ik weet dat er een tijd geen pensionstal is geweest wat stal Blankenstijn heet, maar later weer wel met andere mensen. Dat wat ik in mijn vorige bericht Bos noemde is Stal Wilhelm.

Annyeong1
Berichten: 6
Geregistreerd: 11-03-23

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-23 09:00

Jet schreef:
Dat zit naast Ronald Bos, die ook een minicamping heeft, net als degene van E. Zon. Ik weet dat er een tijd geen pensionstal is geweest wat stal Blankenstijn heet, maar later weer wel met andere mensen. Dat wat ik in mijn vorige bericht Bos noemde is Stal Wilhelm.


Bedankt!
Ik heb idd ook Wilhelm voorbij zien komen in oudere topics, maar krijg ik voor de rest ook niet veel informatie van.
bedoel je trouwens mini camping ‘t landleven? Ik geloof dat die namelijk vlak naast blankenstijn zit.

Jet

Berichten: 11997
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-23 09:53

Ja, dat klopt. Minicamping Landleven.

Cheminee
Berichten: 1476
Geregistreerd: 22-02-11

Re: stalling gezocht kop NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-23 19:14

Klopt blankensteijn zit naast Bos… maar hoe dat tegenwoordig daar gaat, geen idee ‍♀️

Wilhelm past ook wel in jouw plaatje maar ook daar is het vol

Dapnik

Berichten: 3227
Geregistreerd: 02-03-04
Woonplaats: Julianadorp [NH]

Re: stalling gezocht kop NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-23 13:00

Is een drama kwa plek momenteel, ik heb mijn pony naar Schagerbrug verhuisd (we hebben nog plek).

Sfh1992

Berichten: 182
Geregistreerd: 02-11-12
Woonplaats: Julianadorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-23 13:16

Cheminee schreef:
Klopt blankensteijn zit naast Bos… maar hoe dat tegenwoordig daar gaat, geen idee ‍♀️

Wilhelm past ook wel in jouw plaatje maar ook daar is het vol


Volgens mij heeft zij enkel nog haar eigen paarden aan huis staan en klein beetje handel.

Bij Bos is er inmiddels een wachtlijst van 13 mensen (vol dus) en sowieso alleen in de zomer 24/7 buiten, sinters op de paddock met hooi. Ik sta er namelijk met mijn paarden.

Verder heb je in Callantsoog het oude Horse Care wat overgenomen is, destijds zijn er heel veel mensen weggegaan i.v.m. inkrimping door nieuwe eigenaar maar dat is inmiddels ook een tijd geleden, geen idee hoe het er daar nu aan toe gaat maar daar zou je ook eens kunnen na vragen..

Myca

Berichten: 6264
Geregistreerd: 10-08-08
Woonplaats: Midwoud

Re: stalling gezocht kop NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-23 13:27

Degene die Horse Care heeft overgenomen wil geen pensionstal houden.
Ik stond daar ook en heb nog contact met haar.
Ze wil een therapeutisch bewegingscentrum op zetten met aquatrainer en alles.
Voor tijdelijk een vakantie-adresje zou het wel kunnen, maar zeker niet voor een vaste pensionplek.