Welke standhouders willen jullie zien op een evenement?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jojoni
Berichten: 839
Geregistreerd: 19-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-23 18:21

Nibbit schreef:
Wat ik zelf altijd leuk vind zijn standjes waar je op dat moment iets kunt kopen, wat betaalbaar is.

Stands met trailers, voer etc zijn leuk en informatief, maar dat koop je op dat moment niet.

Ik voel me altijd wat kaal als ik zonder iets naar mn auto terug loop.


Ook diverse soorten eet-standjes / foodtrucks, bij voorkeur ook eentje met iets gezonders dan pizza of patat ;)


Ik wil juist ook altijd bij de voerstandjes om te kijken of ik iets gratis kan krijgen :') proevertjes enzo..

Ivm de foodtrucks. Dat hebben we vorig jaar geprobeerd en eigenlijk moeten we toegeven dat alleen degene van de patat ruim en ruim verkocht heeft.. we kunnen wel weer andere contacteren maar ervaring leert.. en willen die andere dan nog wel komen..

Kimberley_

Berichten: 4893
Geregistreerd: 22-07-05
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-23 18:21

Carmen van noordmanshowhorses? Zij heeft oa de equissage en staarten om in te vlechten bv. Ik heb geen idee of dat iets is in de menwereld hoor.

bora

Berichten: 1387
Geregistreerd: 30-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-23 20:28

jojoni schreef:
Ik wil juist ook altijd bij de voerstandjes om te kijken of ik iets gratis kan krijgen :') proevertjes enzo..

Ivm de foodtrucks. Dat hebben we vorig jaar geprobeerd en eigenlijk moeten we toegeven dat alleen degene van de patat ruim en ruim verkocht heeft.. we kunnen wel weer andere contacteren maar ervaring leert.. en willen die andere dan nog wel komen..


Ik heb vorig jaar alleen de truck met friet gezien. Vond deze niet echt centraal staan en behoorlijk in de weg als je van de waterhindernis naar de hindernissen op het andere veld wilde.

roekes

Berichten: 753
Geregistreerd: 05-04-14
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-23 20:40

https://www.shetlanderspullenshop.nl/
Ik zou Jolanda ook eens benaderen als ik jullie was.ze stond ook op Horse Event.
Meestal is er niks voor kleine pony's en ze heeft een groot en leuk assortiment voor de kleine (men)ponys

Dispar_Vulgo

Berichten: 2997
Geregistreerd: 23-12-10

Re: Welke standhouders willen jullie zien op een evenement?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-23 21:33

Ik zie liever standje van onbekende merken/winkels. Of met leuke kortingen en/of met bijzonder assortiment.

De bekende (web)shops ken ik het assortiment wel van en die hebben al vaak korting. Dus zie dan geen meerwaarde om die spullen tijdens zo’n event te kopen. Dat moet je alleen maar mee slepen en moeilijk te ruilen etc.

SpikkelFire

Berichten: 6696
Geregistreerd: 14-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-23 21:43

Ik weet niet of mijn assortiment aansluit bij menners (wellicht de kleding), maar ik ben altijd ervoor in om te komen met mijn webshop. :D (zie onderschrift)

MoOtJuHh

Berichten: 962
Geregistreerd: 18-11-05
Woonplaats: 020

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-23 21:52

https://www.lovelance.nl/collections/touwhalsters

Die maakt touwhalsters. Ik dacht dat het een bokker was. Vragen kan altijd.

Misschien ook een idee om iets van workshops te kunnen doen? Soort van ruiter/menner yoga of andere oefeningen om zelf ook soepel te blijven?

Of een mini cursus wat te doen bij pech? Gemiddeld of dat al in de menopleiding zit.

jojoni
Berichten: 839
Geregistreerd: 19-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-23 22:49

Kimberley_ schreef:
Carmen van noordmanshowhorses? Zij heeft oa de equissage en staarten om in te vlechten bv. Ik heb geen idee of dat iets is in de menwereld hoor.


Ik ga haar opzoeken! Bedankt voor de tip.


bora schreef:
jojoni schreef:
Ik wil juist ook altijd bij de voerstandjes om te kijken of ik iets gratis kan krijgen :') proevertjes enzo..

Ivm de foodtrucks. Dat hebben we vorig jaar geprobeerd en eigenlijk moeten we toegeven dat alleen degene van de patat ruim en ruim verkocht heeft.. we kunnen wel weer andere contacteren maar ervaring leert.. en willen die andere dan nog wel komen..


Ik heb vorig jaar alleen de truck met friet gezien. Vond deze niet echt centraal staan en behoorlijk in de weg als je van de waterhindernis naar de hindernissen op het andere veld wilde.


Ik heb ondertussen uit kunnen vogelen welke vrijwiller je bent, leuk om hier ook je mening te horen :j
Er stonden langs de frietkraam nog 2 foodstands maar die werden idd overschaduwd door de rijen en rijen bij de frietkraam. Maar ze waren er echt, ik heb er foto's van :')
Er liepen vorig jaar wel meer dingen niet lekker maar ik ga mijn uiterste best doen om dat samen met t bestuur recht te trekken!


roekes schreef:
https://www.shetlanderspullenshop.nl/
Ik zou Jolanda ook eens benaderen als ik jullie was.ze stond ook op Horse Event.
Meestal is er niks voor kleine pony's en ze heeft een groot en leuk assortiment voor de kleine (men)ponys


Bedankt voor de tip! Ik zet haar op de lijst!


Dispar_Vulgo schreef:
Ik zie liever standje van onbekende merken/winkels. Of met leuke kortingen en/of met bijzonder assortiment.

De bekende (web)shops ken ik het assortiment wel van en die hebben al vaak korting. Dus zie dan geen meerwaarde om die spullen tijdens zo’n event te kopen. Dat moet je alleen maar mee slepen en moeilijk te ruilen etc.


Inderdaad ook waar. Misschien een oproepje doen via de betrffende gemeente oid..


SpikkelFire schreef:
Ik weet niet of mijn assortiment aansluit bij menners (wellicht de kleding), maar ik ben altijd ervoor in om te komen met mijn webshop. :D (zie onderschrift)



Je staat bij deze op mijn lijst om te bekijken/bespreken/benaderen!


MoOtJuHh schreef:
https://www.lovelance.nl/collections/touwhalsters

Die maakt touwhalsters. Ik dacht dat het een bokker was. Vragen kan altijd.

Misschien ook een idee om iets van workshops te kunnen doen? Soort van ruiter/menner yoga of andere oefeningen om zelf ook soepel te blijven?

Of een mini cursus wat te doen bij pech? Gemiddeld of dat al in de menopleiding zit.


Bedankt voor de link! Voor je tip: ik denk dat dat een hele goede is. Maar omdat we dit voor t eerst gaan proberen met t huidige bestuur denk ik dat we dat voor volgend jaar of t jaar erna gaan houden.. eerst even een village met standhouders goed op gang krijgen :D


Ik ben echt super blij met alle reacties zeg! Jullie helpen mij echt enorm! *\o/*

jojoni
Berichten: 839
Geregistreerd: 19-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-23 21:47

Zo vandaag zelf wedstrijd gereden dus nu kunnen we weer focussen op de zomer!

Heeft er nog iemand namen of suggesties? Morgen vergadering *\o/*

Autumnn

Berichten: 8039
Geregistreerd: 26-03-10

Re: Welke standhouders willen jullie zien op een evenement?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-23 22:22

Duo hoef, ooit zelf tegenaan gelopen op een beurs en ik gebruik niks anders meer :)

SpikkelFire

Berichten: 6696
Geregistreerd: 14-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-23 22:28

jojoni schreef:
Zo vandaag zelf wedstrijd gereden dus nu kunnen we weer focussen op de zomer!

Heeft er nog iemand namen of suggesties? Morgen vergadering *\o/*

Leuk, ben benieuwd! :j

Deeskuh88
Berichten: 289
Geregistreerd: 17-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-23 02:05

Shetlanderspullenshop ben ik minder blij mee. Ik heb 2 mini-Shets en was enorm blij met haar stand op Horse Event, omdat ik eindelijk eens fatsoenlijke spullen kon krijgen voor ze. Dacht ik. Ik wacht echter na 6 maanden nog steeds op een update of überhaupt mijn bestelde zadel. En reacties op berichten die ik stuur, kan ik ook vergeten.

Schuur_

Berichten: 4881
Geregistreerd: 09-08-05

Re: Welke standhouders willen jullie zien op een evenement?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-23 07:56

Op Jacht en Buitenleven was vorig jaar een standje met Gin waarvan ook een speciale editie. Die is me ook steeds bijgebleven. Dus niet enkel paard gerelateerd zoeken maar ook in de versnaperingen?

jojoni
Berichten: 839
Geregistreerd: 19-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-23 09:58

Deeskuh88 schreef:
Shetlanderspullenshop ben ik minder blij mee. Ik heb 2 mini-Shets en was enorm blij met haar stand op Horse Event, omdat ik eindelijk eens fatsoenlijke spullen kon krijgen voor ze. Dacht ik. Ik wacht echter na 6 maanden nog steeds op een update of überhaupt mijn bestelde zadel. En reacties op berichten die ik stuur, kan ik ook vergeten.


Oei, volgens mij staat die wel op de lijst.. heb je iemand anders die je kunt aanraden? Want ik vond t wel een goede suggestie.


Schuur_ schreef:
Op Jacht en Buitenleven was vorig jaar een standje met Gin waarvan ook een speciale editie. Die is me ook steeds bijgebleven. Dus niet enkel paard gerelateerd zoeken maar ook in de versnaperingen?


Ha dat is een hele goede! Die ga ik volgende week voorstellen! Dan gaan we de foodtrucks doen.

Kleine overal update:
Ondertussen zijn de eerste standhouders uitgenodigd en de eerste stand is al bezet! In de loop van t weekend hoop ik de hele lijst af te werken.
Met jullie hulp heb ik echt een diverse lijst kunnen samenstellen. Als zelfs maar de helft komt, denk ik dat we een geweldige village gaan hebben!
Echt bedankt allemaal!

Deeskuh88
Berichten: 289
Geregistreerd: 17-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-23 13:51

jojoni schreef:
Deeskuh88 schreef:
Shetlanderspullenshop ben ik minder blij mee. Ik heb 2 mini-Shets en was enorm blij met haar stand op Horse Event, omdat ik eindelijk eens fatsoenlijke spullen kon krijgen voor ze. Dacht ik. Ik wacht echter na 6 maanden nog steeds op een update of überhaupt mijn bestelde zadel. En reacties op berichten die ik stuur, kan ik ook vergeten.


Oei, volgens mij staat die wel op de lijst.. heb je iemand anders die je kunt aanraden? Want ik vond t wel een goede suggestie.


Schuur_ schreef:
Op Jacht en Buitenleven was vorig jaar een standje met Gin waarvan ook een speciale editie. Die is me ook steeds bijgebleven. Dus niet enkel paard gerelateerd zoeken maar ook in de versnaperingen?


Ha dat is een hele goede! Die ga ik volgende week voorstellen! Dan gaan we de foodtrucks doen.

Kleine overal update:
Ondertussen zijn de eerste standhouders uitgenodigd en de eerste stand is al bezet! In de loop van t weekend hoop ik de hele lijst af te werken.
Met jullie hulp heb ik echt een diverse lijst kunnen samenstellen. Als zelfs maar de helft komt, denk ik dat we een geweldige village gaan hebben!
Echt bedankt allemaal!


Voor Shets helaas nog niet. Op Equitana staat ook vaker een best grote stand met veel producten voor (mini-)Shets met ronde bedragen, maar niet goedkoper dan een andere website. Ik heb daar bijvoorbeeld longeersingeltjes en vliegenmaskertjes gehaald, maar achteraf duurder dan elders. Ik weet ook even niet meer hoe die heet.

Even opgezocht op de lijst bij Equitana dit jaar. Volgens mij Shetty u. Riders Shop. Maar die zie ik eigenlijk alleen maar op Equitana staan en niet ergens anders. Die zijn ook Duits.

Edit: Ik heb niet het hele topic doorgelopen, maar Turbohoof Solutions? Die verkopen echt topproducten. En Media Boekservice staat op heel veel paardenbeurzen/-evenementen in Nederland.

jojoni
Berichten: 839
Geregistreerd: 19-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-23 14:16

Dit topic was al even niet meer actief maar ik wil jullie toch graag een update geven.

Helaas is gister de knoop doorgehakt.. de wedstrijd, het evenement, is afgelast.

Quote van het bestuur:
De huidige realiteit is dat de optelsom van de theoretische impact die de voertuigbewegingen, paarden, stallen en andere evenement werkzaamheden hebben op de nabije omgeving, samen met een actieve ecologische lobby groep die tegen elke verleende vergunning in bezwaar gaat, de ambtelijke besluitvorming
dusdanig vertraagd hebben dat het voor ons als organisatie onmogelijk is om onze verplichtingen naar onze deelnemers, leveranciers, vrijwilligers en sponsors te garanderen.

Al jullie suggesties zijn opgeschreven. En weet dat ik die lijst, volgend jaar zeker weer boven ga halen!

Bedankt allemaal!

Jet

Berichten: 11997
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-23 16:14

Oh, dat is jammer! Wat naar dat het allemaal zo tegengewerkt wordt dat het niet meer goed te realiseren is voor dit jaar, hopelijk kan het volgend jaar wel doorgaan!

lissie_zigor

Berichten: 865
Geregistreerd: 12-07-12

Re: Welke standhouders willen jullie zien op een evenement?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-23 18:19

Hallo,

Zo te zien ben je al druk en goed bezig geweest!

Ik weet niet wanneer het evenement is, maar wij gaan binnenkort een nieuw product lanceren om lederen tuigage gemakkelijk te onderhouden (sprayen en klaar). We zijn al dik een jaar bezig met testen, voorbereidingen en (cosmetische) goedkeuring en de lanceer datum komt steeds dichterbij. Het is echt een geheel nieuw product. Huidige producten zijn gericht op de buitenlaag van het leer, waardoor het van binnen nog steeds uitdroogt en kan scheuren. Ons product is een impregnatie en verzorgd het leer ook van binnenuit en dus ook heel simpel om te gebruiken.

Wellicht is dat nog iets?

juval

Berichten: 13208
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-23 18:28

wat jammer dat het niet door gaat, zeker nu je er zoveel energie in hebt gestoken. heel triest.
stikstof maakt meer kapot dan je lief is. :\

jojoni
Berichten: 839
Geregistreerd: 19-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-23 06:54

Jet schreef:
Oh, dat is jammer! Wat naar dat het allemaal zo tegengewerkt wordt dat het niet meer goed te realiseren is voor dit jaar, hopelijk kan het volgend jaar wel doorgaan!


Het is inderdaad jammer.. we zetten onze krachten op volgend jaar en maken er dan een extra goede en positieve editie van!


lissie_zigor schreef:
Hallo,

Zo te zien ben je al druk en goed bezig geweest!

Ik weet niet wanneer het evenement is, maar wij gaan binnenkort een nieuw product lanceren om lederen tuigage gemakkelijk te onderhouden (sprayen en klaar). We zijn al dik een jaar bezig met testen, voorbereidingen en (cosmetische) goedkeuring en de lanceer datum komt steeds dichterbij. Het is echt een geheel nieuw product. Huidige producten zijn gericht op de buitenlaag van het leer, waardoor het van binnen nog steeds uitdroogt en kan scheuren. Ons product is een impregnatie en verzorgd het leer ook van binnenuit en dus ook heel simpel om te gebruiken.

Wellicht is dat nog iets?


Het evenement is afgelast, zie hierboven.. het zal voor volgend jaar zijn..


juval schreef:
wat jammer dat het niet door gaat, zeker nu je er zoveel energie in hebt gestoken. heel triest.
stikstof maakt meer kapot dan je lief is. :


Inderdaad. En ondertussen hoor ik van meer vrijwilligers dat dit ook bij andere wedstrijden gebeurt. Echt jammer..

lissie_zigor

Berichten: 865
Geregistreerd: 12-07-12

Re: Welke standhouders willen jullie zien op een evenement?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-23 21:40

Oja, sorry had het nog niet gelezen! Wat super balen zeg!

juval

Berichten: 13208
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Re: Welke standhouders willen jullie zien op een evenement?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 18:58

Afbeelding

ging het om dit evenement? zag deze vandaag op facebook voorbij komen namelijk.

jojoni
Berichten: 839
Geregistreerd: 19-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-23 20:17

juval schreef:
[ [url=m/UKSkg6.jpg]Afbeelding[/url] ]

ging het om dit evenement? zag deze vandaag op facebook voorbij komen namelijk.


Inderdaad. We hebben echt vanalles geprobeerd maar helaas...