elineAbby123 schreef:Kelly1992 schreef:Ik denk dat hoeve lentevreugd perfect voor je is.
Oh ik dacht dat ze daar niet zoveel buitenkomen, is dat veranderd?
beegee schreef:Bij de Braassem komen ze niet zo veel buiten toch? Verder wel prachtige stal. Groene meer ben ik bekend mee. Olsthoorn ook gezien, een vriendin van mij gaf aan dat het wel echt postzegel buitengang is allemaal, en ook (‘s winters) apart van elkaar naar buiten. Ik denk dat ik mijn paard daar geen plezier mee doe
Bedankt voor jullie tips tot nu toe!
Frummels schreef:Fair to Horses voldoet ook aan jouw eisen. En ik denk de Four star stables in Leidschendam ook, al zal daar vast een wachtlijst zijn voor de groepsstal denk ik. Stal Langelaan zou je ook eens kunnen kijken. En misschien de Windhoek en Stal t hoogste eind?
beegee schreef:Ik zit in Benthuizen, dat ligt tegen Zoetermeer aan. Diep in de randstad dus. Ik ga alles eens even doorzoeken, zijn wat namen genoemd die ik niet ken. Friezen Hendrikse ken ik, kon alleen op de site er niet duidelijk uit halen of ze ook pensionstalling deden!
Iemand ervaring met Anna’s Hoeve in Moerkapelle? Daar ben ik twee jaar geleden geweest en vond het toen niet zo, wie weet is het in de tussentijd verbeterd? Dan doel ik met name op de paddock
Ladyson schreef:Ik heb ook eens een topic aangemaakt met 'onbeperkt budget', maar het bestaat gewoon niet helaas. Soms kun je wat vinden wat past bij mensen aan huis.
De Windhoek lijkt me overigens wel echt wat voor jou. Ik vond het alleen een gigantisch nadeel dat je eigenlijk alleen van de eigenaresse les mocht hebben.
In Brabant is het ook niet standaard dat ze in de winter hele dagen buiten staan. Je hebt zeker wel stallen met dat aanbod, maar dan is er vaak beperkt weidegang. Volpension is wel veel gebruikelijker daar.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 bezoekers