Gezocht; paddock Paradise (24/7 plek) Zuid-, Noord Holland , Utrecht

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Zeelien
Berichten: 605
Geregistreerd: 05-05-10
Woonplaats: Haarlem

Gezocht; paddock Paradise (24/7 plek) Zuid-, Noord Holland , Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-22 20:15

Gezocht;

In verband met sluiten huidige stal zijn wij (helaas) op redelijk kort termijn opzoek naar een fijne nieuwe plek. Aangezien ik qua locatie heel ruim zoek, zie ik door het bomen het bos niet meer. Wie weet of jullie een mooie plek weten :-)

Ik ben opzoek naar het volgende;

•Paddock Paradise (of daarop doen lijkend; grote uitloopstal, hit-Actief, loopstal, groepsstal ed. )
•Liefst 24/7 buiten ; evt nacht op stal te overwegen indien dit de situatie is
•Zeer grote voorkeur naar voeren van hooi (of mogelijkheid daartoe met bijbetaling)

•Plek waar je ook fijn je paard kan poetsen op de donkere winteravonden en beweging kan geven (fijne rijbaan en longeercirkel(of in rijbaan mogen longeren))

Het gaat om een zeer sociale lieve 19 jarige ruin (1,55) gezocht die graag in bepaalde weersomstandigheden een deken mag dragen en het hele jaar door voor-ijzers heeft.

Hij kan met zowel merries als ruinen goed samen. Is stabiel in de kudde en al gewend om 24/7 en in een gemengde kudde buiten te staan.

Plek is belangrijker dan prijs en de reisafstand.

Amsterdam, Amstelveen, Haarlem, Utrecht, Hilversum , Almere , Ter Aar.

Max 45 minuten rijden ongeveer vanaf Amstelveen

Heb of ken jij het perfecte plekje? Ik ontvang graag je berichtje. Ook evt optie tot wachtlijst hoor ik graag!

Wil je meer informatie? Ook geen probleem!

flavlip
Berichten: 1050
Geregistreerd: 12-01-11

Re: Gezocht; paddock Paradise (24/7 plek) Zuid-, Noord Holland , Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-22 20:47

Er is plek waar wij staan in Zeewolde. Ik heb je een pb gestuurd met meer informatie en foto's.