Stalling omgeving Heerjansdam of Barendrecht (Zuidpolder) shetlander

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
UniFlap

Berichten: 2749
Geregistreerd: 04-12-03
Woonplaats: Alblasserdam

Re: Stalling omgeving Heerjansdam of Barendrecht (Zuidpolder) shetlander

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-23 13:24

Ik ben ondertussen verhuisd naar Zwijndrecht, en deze heeft ook het e.a. aan wei te hur voor shetlanders of kleine pony's.

My horse makes me happy, not money


Ladygiroc

Berichten: 5063
Geregistreerd: 08-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-23 14:04

_Tristan schreef:
https://www.marktplaats.nl/v/dieren-en- ... arendrecht Ik moest aan je denken, denk dat dit wel een hele fijne plek is voor een shet en komt bijna nooit wat vrij.


Nu ideaal daar, in de winter alles nat. Ze zakken niet weg omdat er voor platen liggen maar nergens is het droog daar.

insta Fenna.Ivy
Fenna ZZ+2
Ivy

[b]† Spekkie

Horsejansdam
Berichten: 27
Geregistreerd: 07-11-22

Re: Stalling omgeving Heerjansdam of Barendrecht (Zuidpolder) shetlander

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-23 19:34

@ladygiroc, hoe wordt het bij jullie droog gehouden in de winter? Hebben jullie drainage of een andere oplossing? Neem aan dat t bij jullie ook kleigrond is?

Horsejansdam
Berichten: 27
Geregistreerd: 07-11-22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-23 20:04

Ladygiroc schreef:
_Tristan schreef:
https://www.marktplaats.nl/v/dieren-en- ... arendrecht Ik moest aan je denken, denk dat dit wel een hele fijne plek is voor een shet en komt bijna nooit wat vrij.


Nu ideaal daar, in de winter alles nat. Ze zakken niet weg omdat er voor platen liggen maar nergens is het droog daar.


hoe wordt het bij jullie droog gehouden in de winter? Hebben jullie drainage of een andere oplossing? Neem aan dat t bij jullie ook kleigrond is?


Ladygiroc

Berichten: 5063
Geregistreerd: 08-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-23 20:59

Horsejansdam schreef:
@ladygiroc, hoe wordt het bij jullie droog gehouden in de winter? Hebben jullie drainage of een andere oplossing? Neem aan dat t bij jullie ook kleigrond is?


Onze paddocks zijn inderdaad gedraineerd.
Toen ik naar mijn huidige stal ging moest ze helaas inleveren op ruimte maar ze heeft wel droge voeten en een droge schuilstal waar ze in kunnen liggen.

De perfecte stal bestaat niet zeg ik altijd.

insta Fenna.Ivy
Fenna ZZ+2
Ivy

[b]† Spekkie


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Flowerhorse7 en 16 bezoekers