Last-minute opfok gezocht

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kabayo

Berichten: 13948
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Last-minute opfok gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-22 16:03

Wij hebben een hengstveulen. Deze zouden we niet aanhouden en waren daarom ook niet op zoek naar een opfok. Hij staat te koop maar het lijkt erop dat hij nog blijft. Wellicht tot hij 3 is dan verkopen. Alleen thuis hebben we alleen maar merries. We hebben nu 2 hengsten van 2.5 jaar in een weide, waar ze met z'n tweeën lopen. Maar de ene gaat straks in training en dan de verkoop in. De andere is een trekpaard en niet van ons. Deze wordt binnenkort gecastreerd maar vind hem veel te lomp/zwaar en groot voor het hengstveulen van dit jaar. We hebben verder geen ruin oid. Hij staat nu nog samen met mijn merrieveulen. Zijn beide afgespeend. Merrieveulen blijft en gaat straks bij mijn Shetlanders. Maar Maylandro zal ooit toch zijn hormonen gaan ontdekken en wil het risico niet nemen

We wonen in Friesland, nabij Heerenveen
We hebben liever niet een te grootschalige opfok/groep waar hij ondergesneeuwd wordt.

Wie kan ons iets aanraden? Mocht iemand prijzen weten hoor ik het ook graag
Gaat om de linker boef
Afbeelding

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Re: Last-minute opfok gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-22 23:59

Misschien kees wartena vlakbij Grou? Lopen in de zomer in grotere groepen op de Burd, maar hij heeft ook wel wat winteropfok.

Vulina

Berichten: 6465
Geregistreerd: 10-09-09
Woonplaats: Burdaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 11:18

In driezum zit een opfok, die had nog plek.

Dieuwke_
Berichten: 4543
Geregistreerd: 10-12-06

Re: Last-minute opfok gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 12:03

Die van mij loopt bij de Gouden Hoep in Blija. Echt een aanrader, maar ik weet niet of ie nog plek heeft. Je zou altijd even kunnen bellen

VValar

Berichten: 6579
Geregistreerd: 05-07-04

Re: Last-minute opfok gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 00:06

Denk dat je ook kan informeren bij van Baalen stables (brabant) of van Laar opfok (Nijkerk).