Zadels bij Westeind Ruitersport goedkoop?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cinnepin

Berichten: 8927
Geregistreerd: 26-02-15
Woonplaats: Vdaal

Zadels bij Westeind Ruitersport goedkoop?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-22 11:03

Het valt mij op dat bij Westeind ruitersport de zadels ( flexibele zadels ) daar zo goedkoop zijn. Zijn deze zadels dan wel van goede kwaliteit? Wie heeft hier ervaring mee? Ik ben nog niet direct op zoek naar een nieuw zadel, maar misschien in de toekomst?

Lukasje
Berichten: 11220
Geregistreerd: 06-01-15

Re: Zadels bij Westeind Ruitersport goedkoop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-22 11:58

Geen ervaring met die flexibele zadels maar mocht je geïnteresseerd zijn, zie dan dat je een zadel uit voorraad kan kopen. Daar bestellen duurt heeeeeeeeel lang voor ze leveren !

Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Zadels bij Westeind Ruitersport goedkoop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-22 12:02

De service is slecht daar, dus je moet zeker zijn dat een artikel goed is.

dandy123
Berichten: 102
Geregistreerd: 13-03-13
Woonplaats: didam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-22 12:07

Ik heb zo n zadel gehad ,was speciaal voor friese paarden zei ze ,besteld kreeg hem binnen in een doos ,zonder ook maar iets van bescherming .
Krassen erop van het versturen ,gebeld kon ze niks aan doen transportschade ,toen ik zei dat het niet handig was om een zadel zonder bescherming in een doos te gooien ,werd de telefoon erop gegooid .
Zadel op zich was wel prima kwaliteit ,maar veels te smal voor mijn fries

Cinnepin

Berichten: 8927
Geregistreerd: 26-02-15
Woonplaats: Vdaal

Re: Zadels bij Westeind Ruitersport goedkoop?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-22 12:20

Hmm klinkt niet heel lekker allemaal, maar ze passen ook zag ik? Dus bestel ik sowieso niet online, maar met pas service, doen ze dat een beetje goed? Wil er geen beunhazen bij :Ds

Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Zadels bij Westeind Ruitersport goedkoop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-22 12:46

Ik zelf wil ze ook niet als zadelpasser. Hebben mij lang geleden al wel weer, maar toch… een niet passend zadel verkocht.

Daan13
Berichten: 2869
Geregistreerd: 18-12-19

Re: Zadels bij Westeind Ruitersport goedkoop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-22 13:11

Als je de reviews al leest op internet zou ik niet eens meer twijfelen maar er keihard bij weg rennen.

xSCWx
Berichten: 7055
Geregistreerd: 21-02-07

Re: Zadels bij Westeind Ruitersport goedkoop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-22 16:00

Ik heb hier een keer een crème dekje besteld, volgens mij van hun eigen merk. Snel weer terug gestuurd, zat onder de haren en donkere vlekken en de stiksels lieten los.

Cinnepin

Berichten: 8927
Geregistreerd: 26-02-15
Woonplaats: Vdaal

Re: Zadels bij Westeind Ruitersport goedkoop?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-22 19:33

Hmm niet best dus...

Majabeestje
Berichten: 3807
Geregistreerd: 07-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 20:42

Even een topic gezocht..
Heeft iemand tips over hoe je Lenie het beste kan bereiken?

Ik bel en app maar krijg geen reactie. Ik heb een nieuw zadel bij haar gekocht en krijg nog een gratis check. Dat is inmiddels hoognodig want het zadel moet nodig opgevuld. Mijn pony krijgt er last van ook.
Ik heb bijna een maand geleden contact met haar gezocht, kreeg toen vrij vlot een appje met de vraag wanneer ik zou kunnen. Op geantwoord en sindsdien is het radiostilte.. Ik heb haar meerdere keren geprobeerd te bereiken maar echt 0 reactie.
Pfff, zo frustrerend!

Cinnepin

Berichten: 8927
Geregistreerd: 26-02-15
Woonplaats: Vdaal

Re: Zadels bij Westeind Ruitersport goedkoop?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-22 21:11

Er staat hierboven dat de service niet goed is, dus waarschijnlijk gebeurt dit vaker. Dit topic is wat ouder al en mijn zadel die ik heb is nog steeds in prima staat ( is van de zomer nog gecontroleerd etc ) maar mocht ik ooit aan een ander zadel beginnen, niet daar dus

Lukasje
Berichten: 11220
Geregistreerd: 06-01-15

Re: Zadels bij Westeind Ruitersport goedkoop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-22 00:45

Idd, haar contacteren is haast onbegonnen werk. Ik heb geen idee hoe ik haar hier terug krijg voor een controle.

xLiez

Berichten: 1891
Geregistreerd: 11-08-14
Woonplaats: Joure

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-22 07:57

Majabeestje schreef:
Even een topic gezocht..
Heeft iemand tips over hoe je Lenie het beste kan bereiken?

Ik bel en app maar krijg geen reactie. Ik heb een nieuw zadel bij haar gekocht en krijg nog een gratis check. Dat is inmiddels hoognodig want het zadel moet nodig opgevuld. Mijn pony krijgt er last van ook.
Ik heb bijna een maand geleden contact met haar gezocht, kreeg toen vrij vlot een appje met de vraag wanneer ik zou kunnen. Op geantwoord en sindsdien is het radiostilte.. Ik heb haar meerdere keren geprobeerd te bereiken maar echt 0 reactie.
Pfff, zo frustrerend!


Hier hetzelfde, ze kwam altijd bij ons zadels checken. Maar na 20x proberen te appen/bellen heb ik iemand anders laten komen voor mijn Zaldi (zadelmakerij Jade). We hebben veel gedonder met Westeind gehad, we hebben zelfs de vereniging ingeschakeld. Was een nieuw zadel besteld maar na 5 maanden was er nog niks… had ze het niet besteld..

Majabeestje
Berichten: 3807
Geregistreerd: 07-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-22 11:25

Ow wat een ellende als ik dit zo lees.. dramatisch!

Lukasje
Berichten: 11220
Geregistreerd: 06-01-15

Re: Zadels bij Westeind Ruitersport goedkoop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-22 17:32

Ik heb ongeveer 10 of 11 maanden op mijn zadel gewacht.

germie

Berichten: 25923
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Re: Zadels bij Westeind Ruitersport goedkoop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-22 19:18

Ooit eens gemaild met een vraag, nooit antwoord gehad. Dan houdt het voor mij op hoor. De website komt ook niet echt professioneel over.

Majabeestje
Berichten: 3807
Geregistreerd: 07-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 21:06

Weet een van jullie of je ook ergens een klacht kan indienen? Een soort overkoepelende organisatie voor zadelmakers ofzo?

siskeh
Berichten: 8677
Geregistreerd: 13-05-08
Woonplaats: Drenthe

Re: Zadels bij Westeind Ruitersport goedkoop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 21:15

er is de VZTD, maar als westeind daar niet bij is aangesloten kunnen zij ook niet iets voor je betekenen.

Desi_2409

Berichten: 898
Geregistreerd: 27-11-10
Woonplaats: Drenthe

Re: Zadels bij Westeind Ruitersport goedkoop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 21:28

Ik heb wel een goede ervaring, is wel al paar jaar geleden, maar toen een springzadel gekocht, de verwisselbare bomen zaten er niet bij, maar die zijn later nagestuurd, toen ik haar erover belde...
maar nogmaals het is paar jaar geleden en misschien had ze het toen minder druk? meer personeel?

Lienek

Berichten: 4094
Geregistreerd: 11-07-06
Woonplaats: Waipawa, Nieuw Zeeland

Re: Zadels bij Westeind Ruitersport goedkoop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 21:34

Ik heb 2 hoofdstellen hier vandaan. Waren snel bezorgd en niet top kwaliteit maar ja daar is de prijs ook naarAfbeelding

xLiez

Berichten: 1891
Geregistreerd: 11-08-14
Woonplaats: Joure

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 21:58

Majabeestje schreef:
Weet een van jullie of je ook ergens een klacht kan indienen? Een soort overkoepelende organisatie voor zadelmakers ofzo?


Ze was aangesloten bij de vereniging van zadelpassers. Daar hebben wij toen naar gemaild toen mijn zusje geen reactie kreeg op haar bestelde zadel. Die hebben er toen voor gezorgd dat ze in ieder geval reageerde. Maar ik zag laatst dat ze niet meer op die lijst staat, zijn meerdere mensen van onze stal die contact met haar hebben gezocht via die stichting. Dus denk dat ze daar niet meer bij aangesloten is.

Queijo

Berichten: 604
Geregistreerd: 18-09-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 10:28

Ik heb in januari een kopijzer besteld in de webshop. Tot op heden niks ontvangen en krijg met geen mogelijkheid contact met haar. Via facebook en instagram inmiddels al tientallen mensen gehoord met slechte ervaringen.

Echt een heel slecht bedrijf…

Lukasje
Berichten: 11220
Geregistreerd: 06-01-15

Re: Zadels bij Westeind Ruitersport goedkoop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 11:42

Oh jeetje als ik die ervaringen lees, vrees ik er al voor hoe ik haar hier ga krijgen om het zadel na te kijken. Het heeft 11 maanden geduurd vooraleer we het bestelde zadel hier hadden. Aardige vrouw en kundig maar de service laat te wensen over.

Majabeestje
Berichten: 3807
Geregistreerd: 07-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 14:20

Lukasje schreef:
Oh jeetje als ik die ervaringen lees, vrees ik er al voor hoe ik haar hier ga krijgen om het zadel na te kijken. Het heeft 11 maanden geduurd vooraleer we het bestelde zadel hier hadden. Aardige vrouw en kundig maar de service laat te wensen over.


Dat is mij niet gelukt.. ik heb uiteindelijk iemand anders benaderd. Echt waardeloos.

swartbeessie

Berichten: 2142
Geregistreerd: 03-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-23 20:29

Oh shoot.
Broek besteld, geen reactie. Nu zie ik dit topic...

Ik hoop echt dat ik óf die broek krijg binnen niet al te lange tijd óf dat ze mn geld terug storten.