Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne
Lukasje schreef:Cinnepin schreef:Nou geen beste service dan, zou ik dus niet mee in zee gaan
Begrijp ik maar daarvoor is het te laat.
En, eerlijk is eerlijk, ik moet wel zeggen dat Lenie erg vriendelijk was bij het aanmeten en ook professioneel overkwam hoor.
Ravel13 schreef:Tweeënhalve maand radiostilte is niet "even wachten," dat is gewoon onbeschoft. Als iemand in die tijd meermalen probeert contact te zoeken, vind ik dat ook niet "snel negatief op social media zetten" en bovendien wordt er inderdaad niemand zwart gemaakt en vind ik de vraag van de TS ook helemaal niet negatief geformuleerd - ze vraagt zich gewoon af of dit normaal is. Bij een bedrijf horen ook de minder leuke dingen als het beantwoorden van mails/appjes, boekhouding, administratie etc. Wil je je daar niet aan committeren, dan is een eigen bedrijf misschien niet de beste werkvorm, of je huurt daar iemand voor in, al is het maar voor een ochtendje in de week. Van intenties worden geen zadels geleverd, van daden wel.Ik heb hele positieve ervaringen met Westeind.
Lenie is zeer deskundig en dienstverlenend.
De kwaliteit van de zadels is top.
Haar intenties zijn heel goed. Ze heeft het beste voor met de klanten.
Ik hoor van haar en van andere zadel passers wat voor absurde eisen sommige klanten eisen.
Soms is het even wachten maar ze komt altijd bij je terug. Communicatie zou dan iets beter kunnen.
Jammer dat mensen heel snel bedrijven negatief op Social media zetten. Het zou je zelf moeten over komen dan weet je wat dit met je doet.
Ravel13 schreef:Ik heb hele positieve ervaringen met Westeind.
Lenie is zeer deskundig en dienstverlenend.
De kwaliteit van de zadels is top.
Haar intenties zijn heel goed. Ze heeft het beste voor met de klanten.
Ik hoor van haar en van andere zadel passers wat voor absurde eisen sommige klanten eisen.
Soms is het even wachten maar ze komt altijd bij je terug. Communicatie zou dan iets beter kunnen.
Jammer dat mensen heel snel bedrijven negatief op Social media zetten. Het zou je zelf moeten over komen dan weet je wat dit met je doet.
Mindim schreef:Zolang het niet met naam en toenaam gebeurt, zie ik het probleem niet. Laten we nou niet Roomser dan de Paus zijn.Ravel13 schreef:Ik heb hele positieve ervaringen met Westeind.
Lenie is zeer deskundig en dienstverlenend.
De kwaliteit van de zadels is top.
Haar intenties zijn heel goed. Ze heeft het beste voor met de klanten.
Ik hoor van haar en van andere zadel passers wat voor absurde eisen sommige klanten eisen.
Soms is het even wachten maar ze komt altijd bij je terug. Communicatie zou dan iets beter kunnen.
Jammer dat mensen heel snel bedrijven negatief op Social media zetten. Het zou je zelf moeten over komen dan weet je wat dit met je doet.
Je klanten met derden bespreken is ook niet erg netjes trouwens?