Stal gezocht omgeving Gaasterland

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
AnjaK83

Berichten: 33
Geregistreerd: 24-02-14

Stal gezocht omgeving Gaasterland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-21 23:53

Hoi!

Ik ben op zoek naar een stal voor een merrie, het liefst in de buurt van Gaasterland, Friesland. Maar in ieder geval maximaal zo'n 20 kilometer van Langweer.

Mijn wensen:
- Binnenbak en buitenbak met degelijke bodems
- Uitrijmogelijkheden
- Zoveel mogelijk buiten in groepsverband, zomer en winter (en niet op een mini paddock)
- Vol pension

Wie weet iets?


Marie111
Berichten: 4666
Geregistreerd: 15-07-10

Re: Stal gezocht omgeving Gaasterland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-21 00:29


xLiez

Berichten: 1891
Geregistreerd: 11-08-14
Woonplaats: Joure

Re: Stal gezocht omgeving Gaasterland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-21 06:54

Stal Breimer misschien? Zit bij spannenburg. Verder ken ik niet zoveel stallen die richting op. Je had vroeger een stal vlak voor Langweer (tussen scharsterbrug en st. Nick) maar die bestaat volgens mij niet meer.

Ik ken ook een stal in Scharsterbrug maar die heeft alleen buitenbak en weet niet of ze pensionklanten doen nog. Je hebt in Joure ook nog een manege, die heeft meerdere faciliteiten. Daar heb ik twee jaar gestaan met mijn pony. Snikzwaag is weer een stuk verder maar die heeft ook een pensionstal.

Iris_92
Berichten: 181
Geregistreerd: 23-02-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-21 07:33

Oef, ik woon niet ver bij je vandaan, maar hier in de buurt weet ik niet veel pensionstalling met binnenbak erbij. Heb je de optie overwogen om een locatie te kiezen met buitenbak en dan eventueel lid te worden van een vereniging in de buurt waar je gebruik kunt maken van de binnenbaan? Ik snap dat het meer gedoe is met reizen, maar geeft wel direct veel meer opties.

Stal Breimer is idd al genoemd. Dat is voor nu ook de enige die aan alle punten voldoet.

Iris_92
Berichten: 181
Geregistreerd: 23-02-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-21 07:34

xLiez schreef:
Stal Breimer misschien? Zit bij spannenburg. Verder ken ik niet zoveel stallen die richting op. Je had vroeger een stal vlak voor Langweer (tussen scharsterbrug en st. Nick) maar die bestaat volgens mij niet meer.

Ik ken ook een stal in Scharsterbrug maar die heeft alleen buitenbak en weet niet of ze pensionklanten doen nog. Je hebt in Joure ook nog een manege, die heeft meerdere faciliteiten. Daar heb ik twee jaar gestaan met mijn pony. Snikzwaag is weer een stuk verder maar die heeft ook een pensionstal.


Die stal die jij noemt is idd gestopt.

AnjaK83

Berichten: 33
Geregistreerd: 24-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-21 10:46

Iris_92 schreef:
Oef, ik woon niet ver bij je vandaan, maar hier in de buurt weet ik niet veel pensionstalling met binnenbak erbij. Heb je de optie overwogen om een locatie te kiezen met buitenbak en dan eventueel lid te worden van een vereniging in de buurt waar je gebruik kunt maken van de binnenbaan? Ik snap dat het meer gedoe is met reizen, maar geeft wel direct veel meer opties.

Stal Breimer is idd al genoemd. Dat is voor nu ook de enige die aan alle punten voldoet.


Een stal zonder buitenbak maar met rijvereniging in de buurt is ook een prima optie! Ik heb alleen geen trailer dus het moet wel lopend te doen zijn...

lobkewikjem

Berichten: 258
Geregistreerd: 27-02-12
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-21 10:58

Schraa in sondel?

De vries in bantega.
Laatst bijgewerkt door lobkewikjem op 16-06-21 11:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Op'e wyn fan juster kist joed net syle.

Matheno

Berichten: 7940
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Luttelgeest

Re: Stal gezocht omgeving Gaasterland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-21 11:01

Bokker Kimley van stal Kuperus weet vast iets in die omgeving

If you could kick the person in the pants responsible for most of your trouble, you wouldn’t sit for a month.
--
[PP] Edje heeft een nieuw baasje! *Updates vanaf pag 13*

Ketly

Berichten: 5927
Geregistreerd: 27-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-21 11:05

Is Stal van de Kadyk geen optie? Is iets langer dan 20 minuten maar voldoet naar mijn idee wel aan al jouw eisen.


AnjaK83

Berichten: 33
Geregistreerd: 24-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-21 11:25

lobkewikjem schreef:
Schraa in sondel?

De vries in bantega.



Schraa heeft geen plek, zou wel echt ideaal zijn


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Team_Sublime en 35 bezoekers