Stalling met paddock/weide regio Rotterdam

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
denisecart
Berichten: 1
Geregistreerd: 05-06-21

Stalling met paddock/weide regio Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-21 21:25

Hi allemaal!

Helaas houdt mijn huidige stal er binnenkort mee op, en daarom ben ik voor mijn D pony op zoek naar een nieuw plekje. Het is me ondanks een tijd zoeken nog niet gelukt iets passends te vinden waar ook plek is.

Ik woon zelf in Capelle aan den IJssel en heb een auto, dus zoek in regio Rotterdam / Schipluiden / Krimpen aan den IJssel / Barendrecht / Moordrecht etc etc. Max +- 20min rijden.

Het allerbelangrijkste vind ik dat er goed gezorgd wordt voor Cart, dat hij dagelijks veel buiten komt (minimaal 5 a 6 uur per dag) en dat hij genoeg ruwvoer ter beschikking heeft. Daarnaast wil ik ook graag een bak met spring materiaal, en de mogelijkheid te lessen (liefst met eigen instructrice).

Het zou voor mij echt geweldig zijn als ik een plekje vind vlakbij een accommodatie waar ze regelmatig wedstrijden incl springen organiseren, bijvoorbeeld bij Prinsenstadruiters of Develruiters in de buurt. En dan liefst zó dichtbij dat ik er te paard naartoe kan :)

Verder zouden uitrijmogelijkheden en een gezellige stal ook héel leuk zijn!

Ik hoop dat iemand tips voor ons heeft, op zoek naar deze speld in de hooiberg! Budget is niet belangrijk.

Ps bij Neville Stables staan we op het moment al op de wachtlijst..