Stalhouderij het fjordenpaard breda

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Thaske
Berichten: 4
Geregistreerd: 08-07-20

Stalhouderij het fjordenpaard breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-21 18:52

Heeft iemand ervaring met stalhouderij het fjordenpaard in breda?
Ik zou graag een bosrit willen maken maar krijg geen gehoor.
Heb al meerder keren een bericht gestuurd en mails, maar krijg geen antwoord terug...


Lindsey_99
Berichten: 2473
Geregistreerd: 20-12-14

Re: Stalhouderij het fjordenpaard breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-21 19:18

Kortste klap is dan even bellen. Ze hebben vast wel een foon of mobiel nummer.

Over de IJssel

Iris82

Berichten: 39847
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Re: Stalhouderij het fjordenpaard breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-21 19:22

Wij zijn er meerdere malen met heel veel plezier gaan rijden. Bellen werkt het beste.

Poking Stick: about 30cm long, that can be concealed up a sleeve, and can be used to 'poke' people who argue with you/irritate you/deserve poking/don't deserve poking but you poke anyway/anyone in the hope of enraging them/making them move/injuring them/anything.








Figaro schreef:
_O- Ik voel een geitenwollensok aankomen.. Misschien zit ie wel in mijn doos :')

Kidde
Berichten: 3444
Geregistreerd: 24-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-21 19:33

Lindsey_99 schreef:
Kortste klap is dan even bellen. Ze hebben vast wel een foon of mobiel nummer.

Ook telefonisch zijn ze helaas slecht bereikbaar is mijn ervaring. De rit zelf is als je eenmaal hebt kunnen boeken zeker wel een aanrader

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-21 09:42

Lindsey_99 schreef:
Kortste klap is dan even bellen. Ze hebben vast wel een foon of mobiel nummer.
Maar zet dan geen inschrijfformulier op de site die je vertelt dat je moet wachten op bevestiging per mail. :+

Jolliegirl

Berichten: 32953
Geregistreerd: 18-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-21 09:48

Heel irritant. Heb een hoop heisa gehad met ze.
Hadden een rit geboekt, contact ging moeizaam Uiteindelijk erg leuke rit.
Met de dames afgesproken dat ik voor hun website eens foto's zou komen maken (Vrijwillige,kostenloos)
Contact gezocht, meerdere keren bellen, appen, emailen, facebook. Alles was gelezen (blauwe vinkjes) en er kwam maar geen reactie. Via FB een reactie gekregen van de strandrit afdeling dat mijn nummer doorgezet zou worden en ik gebeld zou worden.
Na weken proberen een recensie geplaatst en weer bellen en mailen.

Bleek er uiteindelijk 7 weken later een storing te zijn.. Werkelijk alle smoesjes kwamen uit het boek.
Nou schiet mij maar lek hoor...



Ik kom d'r niet meer. Als iemand niet het fatsoen heeft om netjes te communiceren...Dan niet.


Overigens.. De rit was super!

00000000
Berichten: 1119
Geregistreerd: 11-06-04

Re: Stalhouderij het fjordenpaard breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 18:41

Niet doen, in het begin was het leuk maar later niet meer.
Inderdaad ook door eerder genoemde kritiek...

L_iek
Berichten: 9704
Geregistreerd: 11-01-07

Re: Stalhouderij het fjordenpaard breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 18:49

Tijdens mijn zoektocht naar een fjord hier uitgekomen. Afspraak gemaakt om een fjord te komen bekijken. Netjes op tijd, niemand op stal te bekennen. Telefonisch contact proberen te krijgen, niks. Toen maar weer omgekeerd. Is wel 4 jaar geleden ondertussen dus wie weet is de communicatie tegenwoordig beter.

xDenies

Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Stalhouderij het fjordenpaard breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 18:52


S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 19:28

L_iek schreef:
Tijdens mijn zoektocht naar een fjord hier uitgekomen. Afspraak gemaakt om een fjord te komen bekijken. Netjes op tijd, niemand op stal te bekennen. Telefonisch contact proberen te krijgen, niks. Toen maar weer omgekeerd. Is wel 4 jaar geleden ondertussen dus wie weet is de communicatie tegenwoordig beter.
Nope. := Een vriendin en ik wilden er een buitenrit doen: online formulier ingevuld, achteraan gemaild, twee keer gebeld, 0 reactie, dus wij gaan ergens anders heen. Ik ga niet smeken of ik alsjeblieft op buitenrit mag, terwijl er nog zat andere aanbieders zijn.

Jolliegirl

Berichten: 32953
Geregistreerd: 18-07-04

Re: Stalhouderij het fjordenpaard breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 19:31

Nou dit zegt wel weer genoeg

Goudhaan1

Berichten: 648
Geregistreerd: 02-04-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 19:33

Mkango schreef:
L_iek schreef:
Tijdens mijn zoektocht naar een fjord hier uitgekomen. Afspraak gemaakt om een fjord te komen bekijken. Netjes op tijd, niemand op stal te bekennen. Telefonisch contact proberen te krijgen, niks. Toen maar weer omgekeerd. Is wel 4 jaar geleden ondertussen dus wie weet is de communicatie tegenwoordig beter.
Nope. := Een vriendin en ik wilden er een buitenrit doen: online formulier ingevuld, achteraan gemaild, twee keer gebeld, 0 reactie, dus wij gaan ergens anders heen. Ik ga niet smeken of ik alsjeblieft op buitenrit mag, terwijl er nog zat andere aanbieders zijn.


Tja, dit vat mijn persoonlijke ervaring ook wel samen.. Verschillende keren gemaild en gebeld ná het invullen van het online formulier, maar we blijven niet bezig.

Devil take the hindmost..
“Why does death always come as such a shock to mortals?”

Anoniem

Re: Stalhouderij het fjordenpaard breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 19:35

Precies. Hun verlies hoor. :P

Anastasia24

Berichten: 2700
Geregistreerd: 07-10-17
Woonplaats: 'T mooie zuiden.

Re: Stalhouderij het fjordenpaard breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 19:41

Communicatie verloopt erg moeilijk daar indd. De eigenaar is handelaar en in goede vetrouwen mijn paard laten verkopen(5 jaar terug), kreeg geen reactie op waar het paard heen is... Stond daar in pensioen en heb daar een paard overgenomen als gezond en goed lopend, eigen fout dat wij het vertrouwde en niet keurde want merrie bleek al 5 jaar atrose te hebben. Veel van geleerd zal ik maar zeggen..
Nee, ik zal er niet komen, ook niet voor buitenritten want als er iets mis gaat kun je erop rekenen dat er geen contact is.

De rijkdom zit hem in de stilte tussen de woorden. De rust tussen de activiteiten.

00000000
Berichten: 1119
Geregistreerd: 11-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-21 07:53

L_iek schreef:
Tijdens mijn zoektocht naar een fjord hier uitgekomen. Afspraak gemaakt om een fjord te komen bekijken. Netjes op tijd, niemand op stal te bekennen. Telefonisch contact proberen te krijgen, niks. Toen maar weer omgekeerd. Is wel 4 jaar geleden ondertussen dus wie weet is de communicatie tegenwoordig beter.


Wees er maar blij om...
Die uit BOZ ziet er goed uit, mooiere omgeving ook.

Kitahappy10
Berichten: 1
Geregistreerd: 27-05-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 12:31

Ook hier totaal geen reactie op mail, app of telefoon. Al maanden bezig. ( slechte) recencies van facebook zijn verwijderd. Website doet het niet meer. Voorheen mooie bos en strandritten gereden. Maar hoorde van iemand die daar stage heeft gelopen dat het nu een zooitje is. Strand is gestopt, reservering bosritten wordt niet of nauwelijks beantwoord. Nieuw management. Jammer,was mooi bedrijf. Dat je zo met je potentiële klanten omgaat...ze moeten zich kapot schamen. Maar nu tijd voor beter georganiseerde ritten ergens anders.

Momo94
Berichten: 1109
Geregistreerd: 05-07-18
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 13:17

Ik lees op facebook heel veel berichten dat ze niet reageren of 1x en daarna ook nooit meer. :+

diesuus
Berichten: 192
Geregistreerd: 27-01-07
Woonplaats: over de grote sloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 13:31

Bij het zoeken van een paard 5 jaar geleden een afspraak gemaakt, kreeg ik een 2 jarige aangeboden terwijl ik heel duidelijk had gevraagd aan de telefoon om een ouder grotere fjord. Daarna mocht ik proef rijden op een kruising die alleen maar heel hoog bokte, dus daar snel afgestapt.
En ondertussen kregen andere mensen die er ook liepen om iets te kopen verschillende paarden te zien en dus aangeboden.
En bij verkoop van paard beloftes gedaan, ze zouden hem zelf voor verhuur houden, was hij al na 3 dagen verkocht naar Duitsland.
Jan heeft het nu overgedragen, stallen en ritten aan zoon en schoondochter, doet alleen nog handel volgens mij.

Jolliegirl

Berichten: 32953
Geregistreerd: 18-07-04

Re: Stalhouderij het fjordenpaard breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 22:52

Bedrijf is iig goed naar de kl*ten.

Iris82

Berichten: 39847
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Re: Stalhouderij het fjordenpaard breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-21 07:55

Maar voor zover ik weet deed schoondochter voorheen ook al jaren de reserveringen... ik weet niet waar het fout gaat.

Zonde. Ik ging er iig graag naar toe.

Poking Stick: about 30cm long, that can be concealed up a sleeve, and can be used to 'poke' people who argue with you/irritate you/deserve poking/don't deserve poking but you poke anyway/anyone in the hope of enraging them/making them move/injuring them/anything.








Figaro schreef:
_O- Ik voel een geitenwollensok aankomen.. Misschien zit ie wel in mijn doos :')

Lieser
Berichten: 1472
Geregistreerd: 15-03-21

Re: Stalhouderij het fjordenpaard breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-21 08:01

Jammer, ik heb er vaak hele leuke buitenritten gemaakt. Zowel in Breda als op Scheveningen.

Thaske
Berichten: 4
Geregistreerd: 08-07-20

Re: Stalhouderij het fjordenpaard breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-21 21:03

Bedankt voor de reacties. Erg jammer had er echt graag een buitenrit gemaakt. Gelukkig zijn er nog genoeg andere plekken waar je kan genieten van een buitenrit.

Goof

Berichten: 28732
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Re: Stalhouderij het fjordenpaard breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-21 21:06

Ik zag woensdag nog een grote groep fjorden door het Mastbos gaan, dus de ritten doen ze kennelijk nog wel

Anoniem

Re: Stalhouderij het fjordenpaard breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-21 21:35

Ik heb gehoord dat ze de bosritten ook gaan afbouwen. Ik denk dat dat ook beter zou zijn dan hoe het nu gaat... tot 2 jaar terug was het er echt goed te doen en er was goed contact te krijgen, maar na wat veranderingen in personeel en management is het niet meer te doen om contact te krijgen als je niemand van daar persoonlijk kent

Thaske
Berichten: 4
Geregistreerd: 08-07-20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-21 22:37

Goof schreef:
Ik zag woensdag nog een grote groep fjorden door het Mastbos gaan, dus de ritten doen ze kennelijk nog wel


Ook raar dat ze dan niet reageren op aanvragen..
Zullen het wel druk hebben maar haal je aanvraagformulier er dan af of geef aan dat het te druk is...


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 bezoekers